Tbend Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Skal sjekkes ut ;) Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ja da var golfen min solgt. Det var sykt trist igrunn og kan vel ikke akkurat si meg fornnøyd med pris. Men slikt skjer da man må få solgt den og et par hinder kom i veien kan man si (Biltilsynet) Blir vel en av de siste postene mine på en stund kan man si, kommer til å lese litt her, men ikke skrive så mye mer. Takk til alle som har hjulpet med i det x antall år jeg har vært med her. Vennlig hilsen Lars PS: ILL BE BACK Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Har et spm jeg! Ang den kappinga di, kappa du bare forran ? Hva kappa du med og hva har du gjort noe for at det ikke skal ruse ? Mvh Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 synn nynn, fin bil, den var rett og slett råfeit. elsker de felgene. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg