lars-frr Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Km er korrekt , da kviteringer for de siste 10 år medfulgte .. Samt forsikrings km for hvert år Det er moren til en venn av meg som har eid den så er ganske sikker ja :) Lakken er stygt ja , men det er det eneste som er negativt med bil.. Skal lakkest om da .. Kan jo bli fin den her da :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Ta et raid med avfetting, lakk, osv i motorrommet og, den motoren var forferdelig skitten og oljete. Må være noen pakniknger som svetter litt mye eller noe, jekk den ut og skift alle pakninger og overhal skiten, så vet du den er der, og er ok, i en god stund fremover. Ellers, blir sexy vogn dette her med tiden, bare få den ned fra lufta så blir det gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Er ikke så skitten i virkeligheten ,, er bare veldig mørkt bilde :( Skal bli lav ja , skal lakke krom listene imorgen rundt vinduene, må bli svarte Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 lakke dem? vil det sitte noe bra da? kan ikke være så dyrt på hoggærn hos deg? betalte 200kr for komplette pakninger forran begge sider på en lokal hugger her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Men er det ikke vansklig å bytte de pakningene da .. Trodde vinduet måtte ut jeg men kan jo ta alvorlig feil :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 jeg måtte ikke ta ut ruta.... enkel demontering...med litt hjelp fra en kamerat :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by vwgolf2 lakke dem? vil det sitte noe bra da? kan ikke være så dyrt på hoggærn hos deg? betalte 200kr for komplette pakninger forran begge sider på en lokal hugger her... har du sett nøye på listene på speedwell sin golf a? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 nei.. men kan vel være litt plundrette og få det til å bite skikkelig? ? levere det gjennom en hard vinter ? desuten hvis man må gi 200-300kr for pakninger så syns nå jeg det er verdt det.. :) men det er meg.... jeg har sorte pakninger til frontdører liggendes... bare å komme til larvik :) skal få de billig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Men hvilken lakk burde jeg bruke ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Oppdatering :) Igår fikk jeg montert opp stereoen , dette er viktig da jeg kjører en del ... Blaupunkt cd spiller Dls ca40 forsterker DLs 6x9 ganske bra faktisk :) Polk Momo 12 " Et frontsett skal jeg begynne å se etter nå , men skal gå for et litt bra et .. Tips ? Skal også få satt inn en monoblock med tiden .. Skal også begynne å bygge om bagasje rommet , slik at det ser litt bra ut .. Bilder kommer Selve bilen : Har ikke gjort så mye enda , men må si jeg ble jævlig forbanna igår . Fornøyd som jeg var fartet jeg nedover på vei mot lysaker (Oslo) og hørte på musikk . Så to ungdommer som gikk og spratt med en ball da plutselig ballen spratt ut i veien . Resultatet ble at jeg kjøret over ballen i 60 km , den forbanna ballen traff selvfølgelig den svake delen på ekosanlegg som jeg skal bytte om en ukes tid . Men nå bråker det så inne helvette mye mer ;( ......... 2. Da jeg strakk strømkabelen til stereoanlegget klartet jeg å ødelegge en vakumslange til motoren (Spør meg ikke hvorfor) Motoren begynnte å fuske som f , men tapet den med gaffa tape , fukser litt enda , men ble bedre så den må byttes .. Ikke store utgiften , men irriterende.. 3. Tror nok en forstillings kontroll er på sin plass , for etter at jeg byttet til 8x15 felger så trekker bilen litt til høyre . Det ene dekke begynner å bli ganske slitt , ikke på selve dekket , men der hvor skriften står , ser ikke bra ut . ALt det er slitt bort .. Men er vel ikke noen vits å gjøre dette før jeg har fått satt på senkesettet ? Vidre planer er: Kappe hjulbuene Midlertidig 40 mm senk Effektanlegg Nye baklykter Gjør litt hver måned jeg ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 *offtopic* Skiltet ditt står skeivt :D Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Hadde bilen på teknisk kontroll i går for å sjekke ut eksosnalegget og litt diverse . Det ble en glad dag :) Jeg som hadde regnet med helt nytt eksosanlegg hehe ,, Viste seg at det var 2 fester som hadde løsnet og det resulterte i en jævlig lyd .. Tok 4 min og fikse .. Resultatet av kontrollen var bra ,, var ikke mye galt gitt :) En vakumslange som må byttest og det var det .. (bank i bordet) Så nå blir det effektanlegg og senk :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Det at dekket ditt er slitt der skriften står har ingenting med forstillingsgeometrien din å gjøre. Derimot, om du har subbet mye eller om kord-lagene i dekket har løsnet. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Hadde ikke kommet meg 100 meter fra der jeg bor engang jeg :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg