RedLightning Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Fytti helvette den var strøken!!!! :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 sånn vil jeg å ha :P Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Update : I går ble effektanlegg montert ;) Men jeg ble litt skuffet over lyden . Jeg monterte effekpotta og det byttet den ene lyddempern med et rør. Det lager lyd ja , skulle gjerne hatt litt grovere lyd når jeg dro på. Kanskje jeg bytter ut kat n med et rør også :) Det blir kanskje stygg lyd ? Men det rare er at etter jeg monterte effekanlegget så kommer det en RAR lukt av bilen , en blanding av svidd gummi eksos og noe annet . Vet ikke helt hva det kommer av , men kan jo være det klistremerke jeg glemte å fjerne :) Men jeg liker ikke den lukten... Bilder kommer når jeg får tilbake kameraet mitt.. Ps jeg trenger vinterfelger med bra dekk ,, noen som har samme hvilken str det er bare ikke 12 " Men dekkene må være bra .. Maks pris 1500 Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 lukta forsvinner den..bare kjør litt med den så skal du se... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by lars-frr Sånn vi jeg ha min hapyhappy TheLumpyA2 sin.... drar nok litt også... Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 hvis jeg ikke tar helt feil så ser jeg ikke blinklys på fremskjermene. blir den godkjent med det da?? var fett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by LeifPer hvis jeg ikke tar helt feil så ser jeg ikke blinklys på fremskjermene. blir den godkjent med det da?? var fett! går vel ann å ha på speilene eventuelt kanskje? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Bare å klistre noen på før godkjenning, ha en rull med dobbeltsidig teip av typen svak i bilen, og blinklys. LEdninger inn gjennom ruta, så kan du ta dem på når du trenger det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 når man har kommet så langt som han har tror jeg ikke akkuret det er noe problem.. thelumpya sin a2 er fin :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Skulle starte bilen idag på vei til jobb, da hørtes bilen ut som en sliten opel. Når jeg ga gass hørtes det ut som om fremreeksos rør/demper ikke satt fast eller en svær sprekk i den. Det var stygg lyd ass . Skjønner ikke dette , bilen var jo helt fin når jeg parkerte den i går .. Bah , får dra å sjekke dette ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Aiii, den svarte Golfen ovenfor her (Den som kjører) var P O R N O! Ang. det med stygg lyd / sprekk. Om røret er dårlig og har brister kan det sprekke opp nå som temperaturen svinger mye. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 På tide med en liten update. Ikke så mye har skjedd. Bilen står nå med vinter lizzer og det er ikke meget pent. Men alt til sin tid ,, SOMMERN :) Detter er ikke pene bilder , skitten og jævlig . er en liten mod der også ,, ikke veldig bra. Og ja bilen ligner på en Country. Skjer ikke så mye om dagen, jobber bare deltid , og må betale husleie ,, blir derfor ikke mye penger til overs. Men skal etter nyttår begyne å sveise å slipe , det blir bra , så blir det lakk til væren :) God Jul da http://img.photobucket.com/albums/v619/lars-frr/bilde1.jpg Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Nye bremser ble montert idag . Brembo, ser sykt mye bedre ut , hadde dessverre ikke råd til å gjøre om til ventilerte bremser. Men det var en del bedre bremser nå gitt :) Nå trenger jeg svarte lister, de krom listene er grumsomme, noen som har og vil selge billig ? Er det stress å bytte .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Matt ned listene, masker rundt og lakk de sort. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Hva slags type lakk benytter man da ? Vil man ikke se forskjell på fargen. Tenker da på at det lakkerte område skiller seg mer ut . Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg