SpeedWell Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Listene er laget i alu, så du bruker helt vanlig lakk. Jeg lakka mine i sort blank på dørene, jeg synes det er penere enn vanlige GTI lister. Frisker liksom opp med no blank, ikke bare grått. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Takk for tipset ,, da har jeg noe å gjøre imorgen :) Hva med poleringsprodukter , hva annbefales. På forrieg bilen brukte jeg autoglym, det funka bra . Har brukt turtle wax på denne bilen funket det også. Noen andre produkter som annbefales .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 AutoGlym og Meguars. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Tenkte jeg skulle legge ut noen vinterbilder av bilene min .. Ikke noen fet golf akkurat men , jaja :) Nå skal jeg fjerne dekken og starte å polere felgkanten.. Kunne trengt noen gode tipis til produkter og måter for å få et godt resultat.. Ellers skal jeg snart ha 100 000 km service på bilen (ikke møller) Bytte noen pakninger, reg reim, prøve og få satt i noen poly foringer gule ? Skal også gå over fordelern Gleder meg til å sette på sommerfelger igjen Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by lars-frr Mekka en mod i photoshop , syntest fargen ble feit .. Glemte å sote lyktene da , men ble bra litt lik min da? Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Du må legge vindusviskeren bak HELT ned.... Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Viksern skal heeelt bort snart ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Low-rider? :rolleyes: :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Low-rider? Ahh speedwell aldri noe hyggelig å si du :) jajaj skal bytte navn på tråden til project country ... Gidder ikke å slenge på snek før til sommern .. Kan ikke ha lav bil om vintern .. Da må den være country høyde Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Liten Update Det står stille om dagen , jeg jobber vedlig mye nå og driver å sparer opp spenn til deler .. da kjøper jeg alt sammlet ;) Men fikk kjøpt hjulkapsler idag :) hehe siden en her på forumet aldri fikk solgt meg de felgene ... ;( Runna 103 000 km idag .. Kjøpte nytt bensin filter idag .... Men finner ikke ut hvor det skal .. Ser ikke et lignede i motoren fra før av ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 under bak =) det hvor pumpa sitter Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Ikke rat jeg ikke fant det hehe ... Er det noe stress å bytte eller ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Lav bil funker utmerket også om vintern, tror det må være et godt seget 60mm sett på syncroen min. Eneste problemet er veier småveier og sånt der midten på veien er høyere, da blir det litt subbings.. :P Blir lite snøplog selv om den er senka, det tar traktorer og sånt seg av. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by SpeedWell Lav bil funker utmerket også om vintern, tror det må være et godt seget 60mm sett på syncroen min. Eneste problemet er veier småveier og sånt der midten på veien er høyere, da blir det litt subbings.. :P Blir lite snøplog selv om den er senka, det tar traktorer og sånt seg av. da har du ikke vært på lillehammer...... nå har dem funnet ut at på veier med mindre enn 3000 trafikkerte på en dag, så skal det ikke brøytes før det er 15cm med tørr snø, og 13cm med våt snø!!!! morro når det har snødd mye.... driiit.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Men hva slags justerbare senkesett annbefaler dere.. Har sett noen her som har kjøpt sett på ebay til 3000 spenn , tror det het supersport , er ikke helt sikker.. Jeg gidder ikke å bruker mer enn 5-6000 på senk.. Holder dette til justerbart eller burde jeg bare kjøpe fjærer å dempere da som ikke er justerbare .. Kom med tips. Og hvis dere vet om noen som lakker billig å bra i Oslo område.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg