Gå til innhold

Project lowrider

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for tipset ,, da har jeg noe å gjøre imorgen :)

 

 

Hva med poleringsprodukter , hva annbefales. På forrieg bilen brukte jeg autoglym, det funka bra . Har brukt turtle wax på denne bilen funket det også. Noen andre produkter som annbefales ..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tenkte jeg skulle legge ut noen vinterbilder av bilene min .. Ikke noen fet golf akkurat men , jaja :)bil2.jpg

th_Bil1.jpg

 

 

 

 

 

 

Nå skal jeg fjerne dekken og starte å polere felgkanten.. Kunne trengt noen gode tipis til produkter og måter for å få et godt resultat..

 

 

Ellers skal jeg snart ha 100 000 km service på bilen (ikke møller) Bytte noen pakninger, reg reim, prøve og få satt i noen poly foringer gule ? Skal også gå over fordelern

 

Gleder meg til å sette på sommerfelger igjen

 

th_felg1.jpg

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Low-rider?

 

 

Ahh speedwell aldri noe hyggelig å si du :) jajaj skal bytte navn på tråden til project country ... Gidder ikke å slenge på snek før til sommern .. Kan ikke ha lav bil om vintern .. Da må den være country høyde

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten Update

 

Det står stille om dagen , jeg jobber vedlig mye nå og driver å sparer opp spenn til deler .. da kjøper jeg alt sammlet ;) Men fikk kjøpt hjulkapsler idag :) hehe siden en her på forumet aldri fikk solgt meg de felgene ... ;(

 

CIMG3164Small.jpg

 

Runna 103 000 km idag ..

CIMG3160Small.jpg

 

CIMG3166Small.jpg

 

Kjøpte nytt bensin filter idag .... Men finner ikke ut hvor det skal .. Ser ikke et lignede i motoren fra før av ...

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav bil funker utmerket også om vintern, tror det må være et godt seget 60mm sett på syncroen min. Eneste problemet er veier småveier og sånt der midten på veien er høyere, da blir det litt subbings.. :P

 

Blir lite snøplog selv om den er senka, det tar traktorer og sånt seg av.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Lav bil funker utmerket også om vintern, tror det må være et godt seget 60mm sett på syncroen min. Eneste problemet er veier småveier og sånt der midten på veien er høyere, da blir det litt subbings.. :P

 

Blir lite snøplog selv om den er senka, det tar traktorer og sånt seg av.

 

da har du ikke vært på lillehammer......

nå har dem funnet ut at på veier med mindre enn 3000 trafikkerte på en dag, så skal det ikke brøytes før det er 15cm med tørr snø, og 13cm med våt snø!!!!

morro når det har snødd mye.... driiit....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva slags justerbare senkesett annbefaler dere.. Har sett noen her som har kjøpt sett på ebay til 3000 spenn , tror det het supersport , er ikke helt sikker.. Jeg gidder ikke å bruker mer enn 5-6000 på senk.. Holder dette til justerbart eller burde jeg bare kjøpe fjærer å dempere da som ikke er justerbare .. Kom med tips.

 

Og hvis dere vet om noen som lakker billig å bra i Oslo område..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår