Gå til innhold

Min Audi 80 cc stuker feil vei :(

Ranger emnet

Cooolman

Anbefalte innlegg

Jeg har senka min Audi 80 cc 86 modell 60mm hele veien med fjærer og dempere, men skuffelsen var stor når man var ferdig med monteringen og fikk se at bilen ikke var lav nok framme..

Den er helt perfekt bak men skulle ønske at den var lavere framme liksom.. Jeg har kjørt med sånn "biltema-klemmer" men de bare ødela kjøreegenskapene helt og bilen ble nesten ikke noe laver heller så. Jeg har vurdert senkeskåler til bilen fra autospar.no:

http://www.autospar.no/show.asp?

page=znet_suspension__senkeskaaler__vwaudi.htm

Noen som vet om dette hjelper og om de er lette og montere?

Eller om noen har en annen løsning, har vurdert å ta en runde på fjærene, men dette er kjedelig dersom man blir stoppa av purken liksom.

Alle tips ønskes..

Henrik

VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter

Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cooolman

Jeg har senka min Audi 80 cc 86 modell 60mm hele veien med fjærer og dempere, men skuffelsen var stor når man var ferdig med monteringen og fikk se at bilen ikke var lav nok framme..

Den er helt perfekt bak men skulle ønske at den var lavere framme liksom.. Jeg har kjørt med sånn "biltema-klemmer" men de bare ødela kjøreegenskapene helt og bilen ble nesten ikke noe laver heller så. Jeg har vurdert senkeskåler til bilen fra autospar.no:

http://www.autospar.no/show.asp?

page=znet_suspension__senkeskaaler__vwaudi.htm

Noen som vet om dette hjelper og om de er lette og montere?

Eller om noen har en annen løsning, har vurdert å ta en runde på fjærene, men dette er kjedelig dersom man blir stoppa av purken liksom.

Alle tips ønskes..

Henrik

For det første, biltema-klemmene har aldri vært noe senkesett, det er for å klemme sammen fjærene når du skal monterer de...

kapping av fjærer er jo den enkleste måten, men selvfølgelig kjedelig å bli stoppet, men sannsynligvis fpr du bare beskjed om å fikse det, og de lar det være med det! første gangen i allefall :D

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider