Gå til innhold

1990 Passat GT, Stv

Ranger emnet

Tommeliten

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har egentlig ikke så store planer, med det første...

Det jeg har lyst å gjøre er ihvertfall senking, ny grill, nye baklykter, sotede ruter (alle lovlige), og stereoanlegg...

Har jo selvfølgelig lyst å gjøre masse, men får se om det blir noe mer etterhvert....

Igår da jeg skulle kjøre bilen ned i garasjen merket jeg at hjula to i hjulbuen når eg svingte fullt. Det peep litt.. har jo 205 bredde mot 185 orginalt... Må nok bli noe bredding også da tenker eg...

Låsene får jeg idag, så da blir det vel til at de monteres tenker eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt inn tenningslåsen nå. Men har klart å gjøre slik at nøkkelen sitter fast i mellomposisjon.... Skal snakke med verkstedet på møller imorge, så kan de prøve å forklare meg igjen hvordan jeg kan få den ut igjen..

Forøvrig så skal jeg på høggeren imorgen... Der håper jeg på å finne dørhåndtak, halvsota baklykter, og muligens en ny venstre frontlykt( den ser ikke helt god ut egentlig)

Så blir det vil litt mekking til over helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke så lett å få ut den tenningslåsen, så det tror jeg at noen fagfolk må ta seg av (sure penger)...

Og fant ut at det er sentrallås på bilen, kjekt å ha.....

Fant en sikring som var gåen, og skiftet den ut. Så nå håper jeg at speedometeret funker igjen etter at den ble skiftet...

Her er jeg i full gang med å skal skifte dørlås, men jeg manglet tydeligvis et par smådeler.... Så disse må jeg skaffe først, men jeg kan jo uansett ikke bruke bilen nå....

07.jpg

Legger inn et bilde av bulken i felgen:

08.jpg

Vil ha det fikset innen et par uker tenker jeg... Mjo ha ting i orden når jeg setter skiltene på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Har en grill tilovers dersom du er intr.... badlook og gitter i midten

Bilde? Pris?

Er veldig fristet til å skaffe en badlook uten noe...men hadde kanskje vært aktuelt med grill også ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet godt i gang med å pusse rust... Har pusset ved skiltlysene på bakluken...

Det takket være dremmelen som jeg kjøpte inn idag... Da gikk ting litt bedre...

Det var også rustet bak logoen på bakluken, så her må det pusses.... Siden det var rustet hull ved det ene skiltlyset, så må jeg sparkle der, siden jeg ikke har peiling på sveising, så blir det sparkel....

Vel før helgen er omme håper jeg på å ha tatt rust ved skiltlysene og VW merket....

Og på torsdag skal bilen på verksted for å få ut tenningen igjen. For den ble jo sittende fast etter at jeg hadde rotet med den...

Vel det er det som har skjedd til no... Kommer sikkert noen bilder innen helgen også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå har ihvertfall tenningslåsen kommet ordentlig på plass... Og dørhåndtak til høyresiden kommet i hus, samt et rep sett slik at jeg endelig skal få låsesylinderen på plass på førersiden...

Det går litt treigt dette her, men jeg jobber på kvelden og da blir det ikke så mye tid til bilen... Blir jo litt sliten av å løpe rundt hele dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fikk sotede baklykter til bilen i posten idag... Men det var et lite problem. Det var forskjellig nyanse på høyre og venstre side...:mad:

At det går an å sende meg noe sånt??????

Så hvis det er noen som har liggende, så er jeg interessert i å kjøpe...

Bilder:

Bildene ble ikke bra, så de viser ikke forholdene slik de egentlig er, men kan se at det er forskjell........

baklykt1.jpgbaklykt2.jpg

baklykt4.jpgbaklykt3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte de av en høgger...

Kan jo se om jeg får tatt et bedre bilde etterhvert, så får vi se om de matcher... hadde jo vært artig om det hadde vært slik at vi bare kunne byttet og begge to fikk to like lykte.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider