106s16 Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Hva da HAN? Her snakker vi om kvinnfolk med sans for nuddel-kjærre... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Hehe.sorry gutter.Burde lest lett først kanskje.Håpa kanskje det var den supran jeg flisa i sommer! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supra! Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Sidemannen avslørte meg, gitt.. Filler'n :o Er hverken 18 år, blond, DD el 40 kg tung.. Er bare på jakt etter det perfekte fremskomstmiddelet, en uslåelig kombinasjon av utseende, ytelse og serdeles høy WOW-faktor.. :op hapyhappy Siter Life is like a box of chocolates... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Det måsste va en Audi...... :D (sagt på dyp skånedialekt) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by Supra! Sidemannen avslørte meg, gitt.. Filler'n :o Er hverken 18 år, blond, DD el 40 kg tung.. Er bare på jakt etter det perfekte fremskomstmiddelet, en uslåelig kombinasjon av utseende, ytelse og serdeles høy WOW-faktor.. :op hapyhappy Avslørt? Hva da? Go POLO!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supra! Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Min topphemmelige identitet er avslørt for alle og enhver.. Folk som kjenner deg er farlige, sier jeg. Vet aldri hva slags info som blir lekka.. Bil er bra, bare litt mye å velge mellom. Et must for min psykiske velvære.. Det merkes vel ikke at jeg er billøs? :eek: Drit i å betale studielån, bil er første inversering! Kansje ikke verdens mest gjennomtenkte eller fornuftig, men absolutt nødvendig.. Takker for all input!!! Siter Life is like a box of chocolates... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg