Gå til innhold

problemer

Ranger emnet

nrd

Anbefalte innlegg

dette er ganske vanskelig å forklare men gjør et forsøk...

var ute og kjørte isted og då begynte bilen og kødde seg. den begynte på en måte å hakke, ikkje hele bilen, bare motoren... kom meg hjem til slutt og den fortsatte og hakke og stange på en måte når eg stod og ruste den litt... noen som skjønner ka eg mener?? røsket og rotet litt med noen ledninger og då var det bra igjen. kan det være coilen?

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk fordeleren for fuktighet og om rotoren er i orden (det ligger en motstand støpt inn i plastikken som kan være brent av)... Høres ut som den ikke tenner skikkelig... Ganske vanlig problem på golf med gassermotor har jeg etterhvert forstått ;)

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Celeborn

Sjekk fordeleren for fuktighet og om rotoren er i orden (det ligger en motstand støpt inn i plastikken som kan være brent av)... Høres ut som den ikke tenner skikkelig... Ganske vanlig problem på golf med gassermotor har jeg etterhvert forstått ;)

det er nok ikkje det siden eg nettopp har byttet rotor, stift, fordelerlokk og stilt tenningen

har hatt det problemet og ;)

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nrd

jo, skal prøve på det over helgen... men ka med coilen? eller har ikkje den noe med dette å gjøre? :confused:

jo Coilen kan ryke men det er litt snedig at den skal bli i orden etter du har tuklet med plugg ledningene :)

vist coilen ryker /brenner spolen er den nokså ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider