Gå til innhold

Bytte ut orginal spilleren [E-39]

Ranger emnet

Tom-B

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skal hjelpe en kompis med å bytte ut den orginale spilleren som sitter i med en "vanlig" cd-spiller. Han har kjøpt en "brakket" fra Bilradiospesialisten i Trondheim! Det jeg lurte på var om noen her har gjort det (det regner jeg med) og om det eventuelt er mye jobb? Noe som man må passe på? Er det skrudd fast?

Takker for alle tips... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du skal ut med spilleren må du ta ut volum knotten.

Stikk inn ett skrujern, bøy til sides "bøylen" som holder spilleren inne.

Og vipp den ut.

Med braketten må du tenke på at du ikke får lukket luka igjen!

Jeg så på en slik, men jeg mener at det ødelegger interiøret i bilen.

Jeg har kjøpt skjema over spilleren nå, og skal koble på en ipod. Denne vil etter midt skjønn bli endel penere enn braketten, og ikke minst billigere enn å kjøpe brakett og spiller.

~Crazy Ivan~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Crazy Ivan

når du skal ut med spilleren må du ta ut volum knotten.

Stikk inn ett skrujern, bøy til sides "bøylen" som holder spilleren inne.

Og vipp den ut.

Med braketten må du tenke på at du ikke får lukket luka igjen!

Jeg så på en slik, men jeg mener at det ødelegger interiøret i bilen.

Jeg har kjøpt skjema over spilleren nå, og skal koble på en ipod. Denne vil etter midt skjønn bli endel penere enn braketten, og ikke minst billigere enn å kjøpe brakett og spiller.

ipod rocker... :D

Ja ok.. Da får jeg se på det og vurdere hvordan det blir.. Han er litt kresen på utseende osv så mulig han beholder orginalen.. Skal jammen nevne det med ipod til han.. Takker for svaret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider