Weiss Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Har akkurat skrudd løs automatchoken min. Da lå det og slang en lang og tynn fjær. Noen som har peiling på hvor denne fjæra skal være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Sjekk her . PDF dokument. Side 11,12-13. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiss Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Takk for linken! Var godt å få lese Haynes boka på engelsk. Har selv en svensk utgave, og den er rimelig tunglest. Men, det er ingen bilder her av den lille fjæra. Endret: Har ikke peiling på hvor denne lille fjæra skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Bare lurer litt, siden jeg å har litt trøbbel me min 2e2! åssn problem har\hadde du? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiss Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Har vært plaget med inntil nylig konstant turtall på ca 3500 rmp. Av og til gikk tomgangen noe ned. Motoren var litt tungstartet og gav ettertenning. Etter at jeg tok ut motoren for overhaling har bilen oppført seg en del anderledes. Jeg oppdaget også at ledningen til den lille magnetventilen, den som styrer varmen var borte. Motoren fusker endel og ligger ved 1300+- rpm ved oppstart. Etter at den har blitt kjørt varm ligger den på ca. 2000 rmp, og går ellers jevnt uten noen fusking eller annet tull. Ettertenningen er fremdeles like ille, om ikke verre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiss Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Da har jeg funnet ut av denne fjæra skal brukes til å trekke tilbake varmeelementet inne i chokehuset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg