Gå til innhold

Automatchoken til 2e2

Ranger emnet


Weiss

Anbefalte innlegg

Har vært plaget med inntil nylig konstant turtall på ca 3500 rmp. Av og til gikk tomgangen noe ned. Motoren var litt tungstartet og gav ettertenning.

 

Etter at jeg tok ut motoren for overhaling har bilen oppført seg en del anderledes. Jeg oppdaget også at ledningen til den lille magnetventilen, den som styrer varmen var borte. Motoren fusker endel og ligger ved 1300+- rpm ved oppstart. Etter at den har blitt kjørt varm ligger den på ca. 2000 rmp, og går ellers jevnt uten noen fusking eller annet tull. Ettertenningen er fremdeles like ille, om ikke verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår