Gå til innhold

Hvor kjøpe stempler????

Ranger emnet

Turbo SlayeR

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha tak i nye stempler til min b230f (91 modell) motor. Skal montere turbo på denne så tenkte på lavkomp stempler som senka kompen ifra 9,5-1 til 8,7-1 som det er i b230ft motoren. Iallefall noe deromkring.

Ringte til et sted i ski. De hadde noe de sa var orginale turbostempler til denne motoren. De skulle ha 900 + moms per stempel...jeg synes dette nesten var ran (men det er kanskje bare meg). Så jeg leter etter no billigere steder..

Noen som har no tips???

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbo SlayeR

Ringte til et sted i ski. De hadde noe de sa var orginale turbostempler til denne motoren. De skulle ha 900 + moms per stempel...jeg synes dette nesten var ran (men det er kanskje bare meg). Så jeg leter etter no billigere steder..

Noen som har no tips???

JE-stempler koster omtrent 8000 for et sett av 4....så at prisen du fikk var ran vet jeg nå da ikke... ;)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke planer om noe særlig mer enn 200hk, så trenger ikke no versting stempler...så da synes jeg den prisen er litt høy..hehe;)

Hørte med krb...han kunne lage noen, men han skulle ha 2000 per stempel + moms og det er også litt mye for lommeboka mi...

Har sendt en pm til deg parelius...

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke du skal klage så mye på 900kr/stk...

Kjøpte til en 125cm² crosser jeg har det kostet over 1000lappen..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider