Gå til innhold

Streetmeet i Sarpsborg\Fredrikstad igjen den 21 august kl 20.00

Ranger emnet

Ottesen

Streetmeet her eller der ?  

18 stemmer

1. 1. Streetmeet her eller der ?

• Fmv
      2
    • Amfi borg
      16

Anbefalte innlegg

Hey hey !

Nå syntes jeg det er påtide med et lite "Streetmeet" igjen... Siste treffet var ganske så bra syntes jeg, vi hadde vel ca 60 (?) biler som møtte opp... Vi fikk klager sistgang og jeg tror eneste grunnen at ikke politi kom var pga DDE konserten som var.

Jeg tror at dato og klokkeslett er best at jeg bare rett og slett sier og dermed får de som kan komme ta seg en tur og de som ikke kan komme være hjemme\ferie. (Sist gang ble det mye rot og folk visste ikke når de skulle komme...)

Jeg syntes dato'n 21 August kl 20.00 hørtes bra ut....

(såklart så får dere klage visst det er noe viktig som skjer den dagen og forhindrer mange i å komme...Jeg har sjekket terminlister på 200sx forumet,bilforumet og Rudskogen og det ser ut til at denne dagen passer bra...)

MEN spørsmålet er HVOR ? Vi har både fått klager på Fmv og på Amfi Borg.... jeg syntes Fmv

Mvh Ottesen ;)

Edit: AMFI (borg storsenter) blir treffet....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare vær klar over at han som er "bestyrer" for Jotne Eiendom på FMV ble helt vill når han så hvordan det så ut etter forrige gang...

tror nok han er ganske hissig på å ringe snuten neste gang.

(ikke at det er no' krise, men.......)

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det ja... det er umulig å ikke få noen klager... vi skulle hatt et stort øde sted....gammel flyplass eller no...

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med Lt. Dons Vei da...... ( gammel "drag-stripe" på Øra)

er kanskje ikke så mye plass å stå på, men nesten garantert ingen klager

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audison

hva med Lt. Dons Vei da...... ( gammel "drag-stripe" på Øra)

er kanskje ikke så mye plass å stå på, men nesten garantert ingen klager

Spørs vel om ikke gutta i Halden doorslammers blir litt irriterte under rigginga til streetlegal på lørdagen da...

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rozar

Spørs vel om ikke gutta i Halden doorslammers blir litt irriterte under rigginga til streetlegal på lørdagen da...

Akkurat det jeg tenkte på også,derfor utelukket jeg det i "poll'n"

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult med treff igjenn ja... stiller opp sammen med et par andre biler jeg. bare det og finne et bra sted og være. og helst litt plass til litt leking :D

men er ikke lett og finne et sted vi kan stå uten og få klager.

utpå øra pleier jeg og noen kamerater og kjøre litt noen ganger, men der kommer politi med en gang.. er noen der ute som ringer dem en gang tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xenon

Hva med å høre med politiet for morroskyld? Kanskje de har forslag? Så føler de at de er litt innvolvert også.... ?

Har tenkt på det også, men jeg tror det gjør alt verre.....? vet ikke...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

(såklart så får dere klage visst det er noe viktig som skjer den dagen og forhindrer mange i å komme...Jeg har sjekket terminlister på 200sx forumet,bilforumet og Rudskogen og det ser ut til at denne dagen passer bra...)

Du har ikke sjekket med OMC... For der er det treff denne helga, men vi er jo i området så... Antageligvis dukker det opp en haug med Opler uttpå kvelden ;) :D

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZombiE

Du har ikke sjekket med OMC... For der er det treff denne helga, men vi er jo i området så... Antageligvis dukker det opp en haug med Opler uttpå kvelden ;) :D

hehe....dere hadde et lite treff sist gang det var streetmeet på amfi og dere vel ?.....ved Toys'r us ? :)

Jo fler jo ber...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, i ny bil, eller mammas bil. Kanskje jeg kan gå også.."streetwalker"..?

Men uansett, hva med Østfoldhallen?

Jeg vet at de Hafslund Sikkerhet eller hav det nå er som patruljerer der om nattan kan være litt grettne, men om vi spør de som eier parkeringa, altså Østfoldhallen-sjefen, først, og får lov, da er jo det et lite problem.

Fin parkeringaplss, stor som rakkern, og mye lys og greier.

Og for de som absolutt må vise seg er det en utrolig lang vei rett ved siden av. (Ja, dette var en spøk. Jeg oppfordrer da ikke til sånt?).

Men uansett, Amfi Borg var ikke et dumt sted det heller.

Jeg er in, så lenge det passer med jobber hvertfall :D

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pajeroturbo

Hvorfor ikke ta treffet den 22 istede. da er det arangert street race på øra. så kan det bli street meet på kvelden?

kannsje litt feil med street meet på søndag?

Jeg har prøvd det før og det virket som om flere likte\kom på lørdager.....

Nå virker det som om de fleste vil ha dette på amfi borg ?......

AMFI (borg storsenter) blir treffet....

Mvh Ottesen

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider