Gå til innhold

Noen som har uredigert film ?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en pm i stad om en kar som hadde 2 stk kassetter fra gatebil rudskogen.

Hvis det er flere som har sånt liggende uredigert så tar jeg det og redigerer en litt større film jeg hvis dere ikke har planer om å gjøre det selv ;)

Og som sagt tidligere..

Ta med kamera på streetmeet og lån meg kassetten etterpå så får jeg en STOR lang og FET film ;)

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men da lurer jeg på en ting som jeg håper du kan hjelpe meg med. Jeg har ett sånn UTROLIG gammelt kamera. Så da tenkte jeg at det hadde vært morro og fått de filmene jeg filmer med det kameraet inn på dataen, ikke bare på vhs. så da lurte jeg på om du vet om det er mulig og få kjøpt en slags ledning som gjør at jeg kan få filmene inn på dataen min??????????? :D

Det er et mega gammelt kamera, av typen pansonic.

Men når jeg tenker meg om så går vel ikke det. får det jeg filmer lagres jo ikke på noe minnekort eller noe sant. det lagres jo på en bitte liten kassett.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å kjøpe deg et tv-inkort det. Pinaccle har noen sånne, der får du også med grei programvare som gjør dette for deg

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tv-inn, tv-ut? er ikke særlig proff på dette her. I alle fall når jeg skal se filmene på tven så bare plugger jeg i tre ledninger en rød, en gul og en hvit om jeg husker riktig. Hvor mye koster ett sånn tv-inn kort eller hva det var jeg måtte ha??? PS: tusen takk for hjelpa

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

c_west : kjøp noe ala dette.. en TV tuner enten intern eller ekstern usb som denne:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124298&cks=PRL

Da kan du koble kamera til den og ta opp videoer på pc'en for videre jobbing.

:)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C_West

Hmm. så den saken jeg da kjøper den er det tre innganger for hvit,rød og gul ledning?

har vel bare inngang til den gule, rød og hvit er lyd høyre og venstre kanal. De kjøper du en ledning til sånn at du setter de på lydkortet

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

Mats: Blir filmen veldig "stor/lang" så kan jeg hoste den på nett... :D PM/Ring/SMS hvis det er av intresse

jeg trenger mange til å hoste filmen.. ettersom den blir stor så trenger jeg flere sider som kan hoste den så folk slipper vente en halv uke bare fordi alle andre også laster ned flere hundre mb ..

Så takk for tilbudet.. jeg kommer til å benytte meg av det.

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

Jeg fikk en pm i stad om en kar som hadde 2 stk kassetter fra gatebil rudskogen.

Hvis det er flere som har sånt liggende uredigert så tar jeg det og redigerer en litt større film jeg hvis dere ikke har planer om å gjøre det selv ;)

Og som sagt tidligere..

Ta med kamera på streetmeet og lån meg kassetten etterpå så får jeg en STOR lang og FET film ;)

Jeg har en DV-kassett fra hvert av gatebil treffene som har vært, kan ta de med..... hvis du sender de tilbake etter du er ferdig med de.... :)

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider