Sea_West Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Men om jeg kjøper den. Får jeg flyttet de filmene som jeg har på kameraet over til dataen da?? Åssen ser en USB2 ut? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by EspenB Jeg har en DV-kassett fra hvert av gatebil treffene som har vært, kan ta de med..... hvis du sender de tilbake etter du er ferdig med de.... :) det er ingen problem.. kan sende jeg ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Da er det bare å stikke bortom på gardemoen da vettu. Sølvgrå S3.....:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg