Gå til innhold

940 dash i 240 mye jobb?

Ranger emnet

tosk

Anbefalte innlegg

går vel greit det.. sikkert litt tilpassning i bredden (940 er breiere enn 240)

Er også et lite kabel helvete, har selv kjøpt 740 instrumenter som skal i 242`n.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ser litt "grovt " på det så er det nok ikke noe problem..

Det værste blir vel å få girspaken og rattstammen til og passe, resten er jo bare kapping og skjæring, evt sparkling og litt leking med glassfiber for å få det pent..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimosabi

Det ekke bare "litt" tilpassing for å få det til, kan jeg si deg. Kurven på frontruta til en 940 kontra 240 er veldig forskjellig pluss at de aller fleste mål IKKE passer overens mellom de to bilene.:)

Det er ganske mye jobb å bytte over for å si det sånn.

er det noe problem å tilpasse da?

240 har jo en "plate" som går med frontruten, før selve dashboardet. Det er jo bare å bruke denne og skjøte den sammen med 940 dash?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt at jobben er noe stort problem. Jeg vet bare at det krever endel tid og arbeid. MEN belønningen blir desto større hvis man er litt petimeter og bruker mye tid på jobben. Da slipper man knirking og trøøttsomme lyder pga. dårlig tilpassing.;) På TPC-forumet er det flere som har gjort dette som sikkert har endel flere tips enn meg slik at veien kansje blir litt kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider