Gå til innhold

Herregud, for en mann!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Hersker Hans

Bare litt nysgjerrig på hva du søkte på for å finne den siden jeg. Kanskje han blir gatebil "babe" til neste år.

Han ser bedre ut enn de Gatebil-babene jeg så i år.

Jeg fant den her: http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=1645

Men hvis du søker ett "boner", "boy with boner", "up the poopshot" eller lignende så finner du sikkert noe du liker. Jeg fant den bare som sagt bare på ett forum og har ikke de samme interessene som deg akkurat der. Sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Han ser bedre ut enn de Gatebil-babene jeg så i år.

Jeg fant den her: http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=1645

Men hvis du søker ett "boner", "boy with boner", "up the poopshot" eller lignende så finner du sikkert noe du liker. Jeg fant den bare som sagt bare på ett forum og har ikke de samme interessene som deg akkurat der. Sorry

takker, skal stikke å søke litt :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, han fyren var jo bare rå :D fikk samme linken på irc hin dagen, måtte le høyt :D ich heisse emil von schönen bodensee, gode greier..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider