Gå til innhold

Dørsider før 88 vs etter 88 ?

Ranger emnet

R|ppeR

Anbefalte innlegg

ja det gjør dei. har nettopp gjort det sjølv, men du må skjære vekk litt av dørsida der ved speila, ca 0,5 cm. men bare skjær vekk på baksida og ikkje gjennom stoffet, da får du det meir fint og runde kanter. ya mean!:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Hva mener dere med "dørsider" ? Dørtrekk?

Skal selv bytte dører om noen dager og da skal jeg sette mine gamle dørtrekk i de nye dørene..

var det jeg mente ja!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til at dørene ikke passet 100% ved bytte hos meg. Noe skeivt eller vanlig?

Måtte tvinge på mutterne, men blei for hardt så tok slegga og slo disse festene på bilen litt og da passet de perfekt.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dørene min er heller ikke 100% helt rett, de glipper litt i nerkant, ser ut som den ikke er helt igjen, men på toppen flukter det fint med karmen. må prøve å justere dette!

noen tips?

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma problem hadde eg når eg monterte på mine 88 dører. låg over lapp øverst på døra. fiksa dette ved å ta to skiver på den nederste bolten slik at døra kom opp. men ikkje bruk for mangen skiver då vil ikkje bolten få feste. da må du til med ein lengre bolt

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider