Gjest Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Hei! Jeg har nå mulighet til å disponere en bane NAF har for glattkjøring. Denne ligger i Gan, ved Fetsund, ca 25 min kjøring fra Lillestrøm. her er det bremsestrekning, og det er svinger, for å øve seg på å kontrollere bilen under vanskelige forhold. Å leie banen en lørdag er et alternativ, som vil koste en del kroner, men dersom vi blir 20 biler vil det koste ca 300,- pr. bil, for en hel dag på banen! Med andre ord, BILLIG! Så, er det folk som er med på dette? Isåfall har vi banen Lørdag 30. November.. Men dette må planlegges fort, så ikke banen blir leid ut til noen andre.. Forøvrig, dette er non-profit for min del, jeg arrangerer for å ha det kult, og vil kun sitte med noen småkroner for arbeidet det er å arrangere dette. Det er ikke en hastighetsbane, men en glattkjøringsbane, så det er ikke noe sted for de som forventer at dere skal kjøre grisefort over alt hele dagen, derimot for de som vil lære seg å kjenne bilen sin, og leke seg på glattkjøringsstrekkene er dette perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Ideèn og tiltaket er meget godt. All honnør til deg for det, men de siste dagers snefall gjør hver eneste p-plass til en liten glattkjøringsbane, så jeg tror nok dette muligens er litt "off-season" for å si det slik. :) Noe slikt i juni f.eks hadde derimot vært helt topp :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 stiller opp jeg, om det så blir med micra værstingen min!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Loppa Ideèn og tiltaket er meget godt. All honnør til deg for det, men de siste dagers snefall gjør hver eneste p-plass til en liten glattkjøringsbane, så jeg tror nok dette muligens er litt "off-season" for å si det slik. :) Noe slikt i juni f.eks hadde derimot vært helt topp :D Ideen min går ut på at folk slipper å risikere lappen, som man gjør nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 jaaaaaaaaaaa :D endlig noe fornuftig fra Corvette kiddie Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Går det an å prøve med rallypigg der???? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by suggen Går det an å prøve med rallypigg der???? Av hensyn til banedekket er nok dette desverre vanskelig, men jeg kan høre med de for sikkerhetsskyld.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 altså... å kjøre på denne "banen" er jo bare rett frem det da? Er det ikke no onkli trenings bane med svinger og litt lengde som tilsvarer rudskogen eller vaaler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg