Gå til innhold

Treff på bane..

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå mulighet til å disponere en bane NAF har for glattkjøring.

Denne ligger i Gan, ved Fetsund, ca 25 min kjøring fra Lillestrøm.

her er det bremsestrekning, og det er svinger, for å øve seg på å kontrollere bilen under vanskelige forhold.

Å leie banen en lørdag er et alternativ, som vil koste en del kroner, men dersom vi blir 20 biler vil det koste ca 300,- pr. bil, for en hel dag på banen!

Med andre ord, BILLIG!

Så, er det folk som er med på dette? Isåfall har vi banen Lørdag 30. November.. Men dette må planlegges fort, så ikke banen blir leid ut til noen andre..

Forøvrig, dette er non-profit for min del, jeg arrangerer for å ha det kult, og vil kun sitte med noen småkroner for arbeidet det er å arrangere dette.

Det er ikke en hastighetsbane, men en glattkjøringsbane, så det er ikke noe sted for de som forventer at dere skal kjøre grisefort over alt hele dagen, derimot for de som vil lære seg å kjenne bilen sin, og leke seg på glattkjøringsstrekkene er dette perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideèn og tiltaket er meget godt. All honnør til deg for det, men de siste dagers snefall gjør hver eneste p-plass til en liten glattkjøringsbane, så jeg tror nok dette muligens er litt "off-season" for å si det slik. :)

Noe slikt i juni f.eks hadde derimot vært helt topp :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Ideèn og tiltaket er meget godt. All honnør til deg for det, men de siste dagers snefall gjør hver eneste p-plass til en liten glattkjøringsbane, så jeg tror nok dette muligens er litt "off-season" for å si det slik. :)

Noe slikt i juni f.eks hadde derimot vært helt topp :D

Ideen min går ut på at folk slipper å risikere lappen, som man gjør nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...