Gå til innhold

R-Sport trekk og tips til bygging!

Ranger emnet

thjemaas

Anbefalte innlegg

Halloiz alle sammen!

Veit at dette er som å finne nåla i høystaken, men det er ikke tilfeldigvis noen som har et sort/rødt r-sport trekk å selge?

Holder på å bygge en 242, og vil gjerne ha denne typen interiør...

Og hvis det er noen som sitter med tanker og ideèr til et 242-prosjekt, men motor har jeg skjøvet minst et år frem i tid. vil ta utsende først, både inne og ute.

Har tenkt å bygge nye dørtrekk av alu-plater, kanskje plast-blåse den for å få en litt grovere overflate. (slipper alle fingermerker o.l.)

ellers er det bare å komme med forslag..

Skal prøve å legge ut noen bilder av bilen, men lover ingenting.

OG til alle de som mener Volvo 2-serien er en matboks med hjul, eller en H-bjelke med ratt!!!! Ikke gidd å legg inn useriøse poster, jeg liker bilen MEGET godt! Kanskje like mye som dere liker deres biler? :D :D :D blah :D :D :D

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte mine R-sport trekk i Vallåkra, men solgte dem igjen.

Vet det er en kar på svinesund som tar rundt 2000,- for dem.. Nye, hvis de fortsatt er å få tak i..

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å kjøpe stoler framme, men vil ha trekk på baksetet mitt. Og dessuten er jo et sett:

x trekk til fram-stolene.

x trekk til nakkestøtter.

x 2-delt trekk til baksetet.

Og siden dette er polstret med skumgummi, og kjennes ut som en del bedre stoler når du sitter i dem, syns jeg dette er en billig penge...

Skal man ha bra stoler i samme farge-kombinasjon, blir det fort 5-6000,- bare for setene framme..hva da med baksetet?

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er no ikke rare stolene man får for 2tusen kroner da :D

Frydenbø selger nye r-sport trekk på bestilling, de koster litt i underkant av 5tusen kroner, med trekk til nakkestøttene.

eg har aldri vært noe særlig fan av r-sport trekk. Har alltid heller kjøpt noen gromme recarostoler til sammeprisen også har eg 93classic baksete og 260 skinnbaksete.

R-sport trekk er jo grei å ha i vinter bilen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet desverre ikke hvor det ligger hen. Fikk bare beskjed når jeg skulle ha blod pris for de jeg solgte at man fikk dem til 2000,- der. Solgte mine nye for 1600 med baksete trekk og nakkestøtte trekk.

Ville forresten likt å sett de stolene man fikk for 2000,-

R-sport trekk hjelper faktisk en del på sidestøtten. Selv om det bare er trekk er de ganske godt polstret..

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

r-sporttrekkene e å foretrekke over ødelagte sportsstoler til 2000 kr, og i hvertfall i forhold til de helt flate originale stolene i 240.. sitter bra i de trekkene, e jo massiv sidestøtte sydd inn i de.. ser bra ut og egentlig..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No snakker vi ikke bøttestoler da. Kan ikke kjøre rundt i en bøttestol i en bil du tilbringer mengder av timer av livet ditt i. Bøttestoler er til banekjøring, og er helt ubrukelig til vanlig kjøring spørr du meg

Originally posted by Hayabuza

Får jo bra Sparco stoler til under 2lapper.. 1.5k elns vis en er medlem i motorcross klubb...

Cobra får en til 1800.. vet ikke hvor bra kvalitet det er men de ser bra ut og er gode å sitte i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Old-Volvos-Never-Die

No snakker vi ikke bøttestoler da. Kan ikke kjøre rundt i en bøttestol i en bil du tilbringer mengder av timer av livet ditt i. Bøttestoler er til banekjøring, og er helt ubrukelig til vanlig kjøring spørr du meg

det er bedre med litt vond rygg grunnet bøttestol enn gjennomvåt av svette i ræv og rygg p.g.a. Volvo's original stoler. Jeg har aldri blitt så svett som den gangen jeg satt på med en 240 i 20min! holdt på å dø!

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider