Gå til innhold

R-Sport trekk og tips til bygging!

Ranger emnet

thjemaas

Anbefalte innlegg

Får legge ved et før og etter bilde av audi'en min, så skjønner du kanskje at jeg prøvde å ta godt vare på den.

Før.

Etter.

Og hva har etthjulburning med 240 å gjøre? De aller fleste bakhjulstrekkere blir levert uten sperre, og samtlige går det ann å montere sperre i!

Hvertfalt tøfft med alle med fwd som skal burne på det ene grevlinghjulet sitt:rolleyes:

Vil alltid dra frem at 240 vant over alle tyske bilfabrikkanter i DTM, så ingen med tyske biler burde klage over kjøreegenskapene til de:D

Ikke verdens beste kjøreegenskaper med org. fjærer og dempere, men de ble montert med andre hensikter enn banekjøring.

Og brekket har jeg aldri brukt på en 240 (nesten da), men flittig brukt i audi'en.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hihi, skal du bruke brekket til å få ut ræva på en 240 så må du nesten ha ettermontert hydraulisk eller noe. Originalt håndbrekk er helt utrolig dårlig.:) 240 har perfekt vektfordeling og de er bygd for snille turer med familien. DERFOR er de myke. Men de har langt mer potensial enn en eldre Audi.;)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg Audifanatic burde klappe igjen sur-kjeften og pelle seg til Audi-forumet, der han hører hjemme!!

Hvi du kan få øya ut av bokseren så kanskje du klarer å lese i FØRSTE post at de som ikke liker Volvo, kan OGSÅ gi f... i å legge sine synspunkter inn her. JEG liker min bil, og du liker din!! Nettopp derfor finnes det forum for alle de forskjellige bil-merkene!!

Og tror neppe du har sett meg eller de fleste andre, skrive dritt om andre sine biler på andre forum.

Så gjør meg en tjeneste og stikk... blir meget forbanna på slik dritt-kasting om andre sine biler!!

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thjemaas

Nå synes jeg Audifanatic burde klappe igjen sur-kjeften og pelle seg til Audi-forumet, der han hører hjemme!!

Hvi du kan få øya ut av bokseren så kanskje du klarer å lese i FØRSTE post at de som ikke liker Volvo, kan OGSÅ gi f... i å legge sine synspunkter inn her. JEG liker min bil, og du liker din!! Nettopp derfor finnes det forum for alle de forskjellige bil-merkene!!

Og tror neppe du har sett meg eller de fleste andre, skrive dritt om andre sine biler på andre forum.

Så gjør meg en tjeneste og stikk... blir meget forbanna på slik dritt-kasting om andre sine biler!!

helt ening, Volvo power :)

- V O L V O -

Motormekaniker hos http://www.cylmo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider