X-ecutioner Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Var så heldig å se den eneste(?) 9-2x'en som finnes i kanskje hele europa her om dagen.. Må si at Saabaruen var penere enn jeg trodde.. var fin nok til å kvalifisere til Saab-merket på panseret.. Så vidt som jeg vet så kom denne bilen i produksjon i slutten av Juli i USA, og har ikke kommet til Europa enda.. Jeg så den i slutten av juli, i den fine lille byen ved navn Hunnebostrand.. Noen som slår den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 så tok du ikke bilder? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Hadde ikke kamera for øyeblikket desverre.. burdte tatt bilder og sendt til autofil og Teknikens Värld.. Noe som forøvrig er det beste bilbladet.. om man ikke tenker på tuning/styling blader... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 9-2X'en var jo fet da! Jeg var i sverige i år og var på saab museumet hvor jeg så den sykeste saaben jeg har sett, det var 9-3X. Skulle tro den var fra fremtiden :D Bilde av 9-3X Bilen er jo rå da! :cool: Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 den der tror jeg autofil eller drive kjørte for en stund siden.. helt rå.. kjipt at produksjonen flytter til statene da.. kanskje..svensk bli skal produseres i sverige!:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Beam me up, scotty! Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by Hawkon Beam me up, scotty! Er ikke sikker om jeg forsto det du skrev der uhhmmwhat? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by clone baby Er ikke sikker om jeg forsto det du skrev der uhhmmwhat? star-trek ;) jerkoff Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 den var cool da Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by clone baby Er ikke sikker om jeg forsto det du skrev der uhhmmwhat? Bilen ser futuristisk ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 selvsagt ser den futuristisk ut .. det er en konsept bil ... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Nei du kødder...Men det er vel kanskje det som ble 9-7x eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 9-7X er bassert på Chevy suburban rart å tenke på at DENNE!! kommer som Saab også snart Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Kebab gud 9-7X er bassert på Chevy suburban rart å tenke på at DENNE!! kommer som Saab også snart Fyyy fy Saab! Ikke bra i det hele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 man sier da ikke nei til Saab med Rekke6 og V8 da :P men jeg tokk feil .. er Chevy TrailBlazer den er bassert på... (er bare litt kortere) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg