LupoB0Y Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 *sikle* Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Går de lupoene der "litt" bra mon tro? :D Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Kjærringa har en blå Duplo 99 mod :) Ho syns d e den søteste bilen, lurte ho til å prøve en å ho va solgt. Har hatt den i ca 8 mnd nå , men jeg får ikk lov til å trimme den :( Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Shit! Lupo med WR6 Motor... Hmm skummelt! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 shopping tur til sweden???? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Det beste er at der ser "orginalt" ut :D :D :D :D Lupo med 4x4 er det laget?? Ikke orginalt men noen som har lekt seg litt mye?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by nitewlkr shopping tur til sweden???? Kan nok være det enkleste ja.. Jeg er klar som et egg.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Bare jeg får igjen penger for momsen på bilen (tollvesenet som klabbet det til) så er jeg klar... da blir det bremser... du får finne en motor på veien herifra til stockhlm så putter vi den bare i hanskerommet eller.no:) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by nitewlkr Bare jeg får igjen penger for momsen på bilen (tollvesenet som klabbet det til) så er jeg klar... da blir det bremser... du får finne en motor på veien herifra til stockhlm så putter vi den bare i hanskerommet eller.no:) lol ja eller så kan jo jeg sitte med den på fanget ;) Får se hvor mye dollars som ligger og strør, så går turen over grensen. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 ellers så kan vi jo ta med en slik en:D lupo.bmp Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by nitewlkr ellers så kan vi jo ta med en slik en:D lol.. hvis du ser nøye på frontrutestreameren, så står det "dUpLo Racing" :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Polo Vr6 Turbo... følger sikkert med ett busslast med drivakslinger og drivknuter men men Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 vr6 motoren blir vel en smule tung? får en jævla framtung bil og blir ikke helt okei å kjøre på svingete veier med? men, turbo motor er vel det bestE? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Så jo helt villt ut det der... Må være dritfett å ha en vr6 motor (eller turbo'en for den saks skyld) i en Lupo. Vesle rotta der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg