Gå til innhold

80mm senking til Audi 80 cc???

Ranger emnet

Cooolman

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det går ann å få tak i 80mm senking til Audi 80 cc 86 modell.. Har senka min 60mm hele veien. men det blir ikke lavt nok framme, derfor så lurer jeg på om jeg skulle bytte fjærer...

Men er usikker på om det går ann å få tak i så lave fjærer til denne bilen? Eller hva er det laveste man kan få tak i???

Noen som kan hjelpe meg her???

THNX

VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter

Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cooolman

Jeg lurer på om det går ann å få tak i 80mm senking til Audi 80 cc 86 modell.. Har senka min 60mm hele veien. men det blir ikke lavt nok framme, derfor så lurer jeg på om jeg skulle bytte fjærer...

Men er usikker på om det går ann å få tak i så lave fjærer til denne bilen? Eller hva er det laveste man kan få tak i???

Noen som kan hjelpe meg her???

THNX

Enkleste måte...kjøp justerbart senkesett...da får du den høyden du vil, Både foran og bak. =):D :D :D

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Lages dette i det heletatt til Type 85?

Tja, det var det da...er faktisk ikke sikker på det du.. hadde det på min 86, men det blir jo noe helt annet...

rart om ingen har laget justerbart til type 85 da men...

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey.. da må jeg kjøpe nytt senkesett framme!!!

Men jeg har sportsdempere på bilen, kan jeg sette 80mm fjærer på dem eller er jeg nødt til å bytte demperne slik at både demperne og fjærene er 80mm??

Noen som har peiling på dette???

I såfall så kjøper jeg nye 80mm fjærer framme og setter på senkeskåler så håper jeg at den blir lav nok framme.. ;)

VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey.. da må jeg kjøpe nytt senkesett framme!!!

Men jeg har sportsdempere på bilen, kan jeg sette 80mm fjærer på dem eller er jeg nødt til å bytte demperne slik at både demperne og fjærene er 80mm??

Noen som har peiling på dette???

I såfall så kjøper jeg nye 80mm fjærer framme og setter på senkeskåler så håper jeg at den blir lav nok framme.. ;)

Subber ikke bilen din med 60mm senking?

offtopic.

Hvordan felger (dimensjon) har du på bilen? jeg sliter med subbing allerde før den er ordentlig senket med mine 205-45-16" hjul.

Du har ikke noen bilder av bilen a? er litt nysjerrig på å se på andres 80cc'r her på forumet.

MVH

Henrik (audifanatic)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Subber ikke bilen din med 60mm senking?

offtopic.

Hvordan felger (dimensjon) har du på bilen? jeg sliter med subbing allerde før den er ordentlig senket med mine 205-45-16" hjul.

Du har ikke noen bilder av bilen a? er litt nysjerrig på å se på andres 80cc'r her på forumet.

MVH

Henrik (audifanatic)

Hei!

Bilen min subber ikke med 60mm senking nei, men jeg har 15" på bilen da.. (195/50-15) Bilen min stuker liksom feil vei.. (Høy foran og skam lav bak, subber i skjermene bak dersom jeg har folk i baksetet) men kan jeg ikke få mail-adressa di så kan jeg sende flere bilder av bilen min.. Også om du kan sende tilbake?? Syns det er ålreit å se hvordan andre har gjort det men sine biler etc.. slik at man kan få tips liksom..

MVH

Henrik A. Bohman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bilen min subber ikke med 60mm senking nei, men jeg har 15" på bilen da.. (195/50-15) Bilen min stuker liksom feil vei.. (Høy foran og skam lav bak, subber i skjermene bak dersom jeg har folk i baksetet) men kan jeg ikke få mail-adressa di så kan jeg sende flere bilder av bilen min.. Også om du kan sende tilbake?? Syns det er ålreit å se hvordan andre har gjort det men sine biler etc.. slik at man kan få tips liksom..

MVH

Henrik A. Bohman

Det er noe med den Audi 80cc'n som gjør at ræva henger litt, er det på min og uansett, jeg kan ikke ha folk bak i bilen lengre, fordi da subber den i vær minste lille dump.

mail adresse: bygg_mester86@hotmail.com

Det er utrolig kult å se på andres Audi 80'r ja. du kan jo gå inn på:http://photobucket.com/albums/v336/henhau/audi80/

for å se på de få bildene jeg hittil har tatt av Auda'n.[

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider