Co|a Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 kjørte igjennom en sving.. ga gass i svingen for å komme opp en bakke.. et eller aent skjedde bak.. en slags dunke lyd (ristet litt inni bilen).. kansje kadangen som kan være gåen(?) gir gass men bilen går ikke fremover... kommer enslags skrangle lyd bak når jeg gir gass... noen som har vært borti dette noen gang? Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Dunkelyd bak og bilen vil ikke gå forover....det er typisk kardang det ja.... men det som er rart er at det står golf i profilen din... alså man har ikke kardang på forhjulsdtrekkere.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 hehe... en kompis som har lagt inn bilen sin på meg.. har en E30 shadowline 320... hva må til for å bygge den sånn at den tåler massiv børning? :p Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Den siste der fortjener ikke svar... :/ Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 like så greit å bare skifte til noe som tåler det meste med en gang? Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Co|a hehe... en kompis som har lagt inn bilen sin på meg.. har en E30 shadowline 320... hva må til for å bygge den sånn at den tåler massiv børning? :p Du kan jo sveise slik at du har 100 % diffsperre, men om det holder så lenge er en annen sak. Det beste jeg kan komme på er å kjøpe en kardang fra en 325\m3 e30.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 hvor mye ligger noe slikt på? Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Co|a hvor mye ligger noe slikt på? En kardang fra en 325i ligger vel rundt 2000-4000 kr, spørs jo litt på hvor bra den er da... å bytte den er egentlig ganske så enkelt. Jeg betalte 2600 kr når jeg byttet på min.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 har du sjekket driv akselen? kom en hard dunke lyd fra min e30, men det var bare på ene siden, og da var det driv akselen som var knukket i ytre leddingen. Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Jau, sjekk om drivakslen har knekt, på begge sider. Om den har knekt så er det mest sannsynlig ytterst, nærmest hjulet. Bare røsk litt i den, så kjenner du om den er løs. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg