Gå til innhold

Noen prøvde og stjele Mazda'n!!

Ranger emnet

Rick

Anbefalte innlegg

Er akkurat kommen inn i døra etter å ha jaktet på MIN Mazda gjennom hele Harstad.. Min bil, uten at jeg var bak ratte!

Satt inne og så på tv, hørte den velkjente lyden av en illsint Mazda 4'er som startet opp, og døde ut igjen. Skjønte hvordan bil dette var, for du må ha teknikken inne for at den ikke skal stoppe med en gang.

Sprang til vinduet og fikk se det jeg fryktet mest, MIN bil kom kjørende rundt hushjørnet, enda jeg var inne! Sprang og tok bilnøklene til svigerbroren min sin bil, og sprang ned tre etasjer.. aldri trodd at jeg var så rask og springe

Hoppet inn i Honda CRV'n som tilhører min svigerbror, og satte etter dem. Kjørte en liten stund, helt til jeg fant en som var på vei hjem fra fest. Spurte om han hadde sett en Mazda, og med en gang jeg fortalte at det var min bil som noen andre hadde fikk jeg vite hvor bilen hadde tatt veien. Kjørte etter dem en stund, helt til de stoppet på en snuplass utfor Jysk.

Fikk politiet på telefonen, og fikk jagd ut en bil. Ble stående og se på at Mazda'n tok en, to, tre, fire, så fem runder på mine bakdekk.. før vi ble kjørende litt rundt i Harstad, mens jeg hadde politiet i telefonen.

Til slutt svingte de inn i en blindgate rett bortfor der hvor min søster og svogern bor, og jeg fikk parkert Hondaen sånn at de ikke kom ut. Begynte min søken etter noe hardt i bilen, fant ikke noe.. men heldigvis kommer svigerbroren min dit, og har med seg to 2"x4"

Vi går bort til bilen min, og tullingen nekter og gå ut av bilen.. akkurat når jeg hever planken min, blinker blålysene og sirenene uler. Da er politiet rett ved, politimennene kommer springende og ber meg legge vekk planken min. Og drar meg bort fra bilen. Blir forbannet og ber han ligge unna meg, og at vist han skal ta noen kan han ta tullingen som sitter i MIN bil!

Blir geleid bort av en politimann for og ta forklaring, mens den andre betjenten drar to tullinger ut av bilen min. Gir forklaring, og blir spurt hva jeg hadde tenkt og gjøre med planken. Sa til han at vist han ikke skjønte det, så var han i feil yrke. Betjenten smilte, og sa at han skjønte meg godt, men var uansett glad at de kom når de gjorde.. ellers måtte jeg og ha vært med dem inn på stasjonen. Hadde vært værd det!

Satans folk som ikke kommer seg hjem fra fest, værste var at når jeg bedde han komme seg ut av min bil lurte han på om jeg kunne kjøre dem hjem. Da jeg hevet planken min i tro om å slå han hjem..

Og for de som mener at innvandrere er roten til alt ondt, dette var to helnorske tullinger!!

Hvem vil egentli ta denne bilen?!?!?

mazda_02.jpg

*** Ble oppringt av politiet mitt i dette inlegget, han gav over 1 i promille på prøven (finner de det ut så fort?), han var uten sertifikat, og hadde stokket av med bilen min. Så han får 3 tiltalepunkter, han som var passasjeren i bilen lot de gå. Da han hadde truffet på sjoføren på en fest før dette, og fikk bare tilbud om sjyss hjem. ***

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rick

Satans folk som ikke kommer seg hjem fra fest, værste var at når jeg bedde han komme seg ut av min bil lurte han på om jeg kunne kjøre dem hjem. Da jeg hevet planken min i tro om å slå han hjem..

hehehehe! Go Rick! :D

credits fra meg! bra du fikk tak i jævlene.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil egentli ta denne bilen?!?!?

[/b]

lol lol lol Snakker pent om din egen bil ja ;)

Du kunne jo bare fått igjen på forsikringa da :p

Men fint at du fikk tatt dem igjen, flott innsats :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B1800 er jo bare konge da, har også hentet senkesett og nye felger til bilen.. Dette er tilogmed 2-delte felger, P-I-M-P :dude:

0003.JPG

Som dere ser trenger de en liten vask, så blir de go som ny.

Får jeg vite personalia til tullingen vist jeg spør onkel blå veldi fint?? Kunne tenkt meg og tatt en liten tur på besøk til fyren om en par måneder eller så, liker ikke biltyver jeg..

og har enda min kjære 2x4" liggende i kassen til bilen! knock

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helvete, var litt spennende å lese historien din.. syns du gjor det rette, men det var like greit at du ikkje fyrte til han.. dumt å få vold på rullebladet, selv om fyren fortjente det.. står respekt av å jage bilen sin på den måten :D

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider