-cardudde- Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 hvor er bilde blitt av? Skulle vise den fine bilen din til brødrene mine, og nå er det vekk:( Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by -carude- hvor er bilde blitt av? Skulle vise den fine bilen din til brødrene mine, og nå er det vekk:( Åssen bilde? Bildene av bilen er der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Sikkert bare tatt seg en pause serveren.. den har vært litt ustabil i det siste.. Men majoriteten av tiden er den der, så skal dere vise bilde av gliset mitt til noen og det ikke kommer opp.. Vent 5 minutt og prøv igjen:D Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg