Gå til innhold

En liten Photosession

Ranger emnet

KingB

Anbefalte innlegg

Originally posted by boramannen

Pen bil KingB. Eneste jeg har å utsette er svarte lister, og så vet jeg ikke helt om jeg liker leppen din. Tror OEM jubileumsleppe hadde sett bedre ut. Fine baklys!!

Takk for det. Nye "glatte" lister rundtom er allerede kjøpt inn. Lister og dørhåndtak vil bli lakkert i kommende uke.

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KingB

Takk for det. Nye "glatte" lister rundtom er allerede kjøpt inn. Lister og dørhåndtak vil bli lakkert i kommende uke.

pen doning du har der, tenkte akuratt det samme som mr.bora men når du får fixa det så fyker den jo opp noen flere hakk og blir kjempe tøff :) syns i alle fall jeg da..

syns dette bilde var veldig fint jeg. kingb08.jpg

Offtopic: savner noen nye bilder av boran boramannen..

MVH

Vemund B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KingB

Da blir det bra.

Originally posted by passat kara

Offtopic: savner noen nye bilder av boran boramannen..

MVH

Vemund B

Skjer ikke noe med Bora'en denne sesongen. Går litt rundt med bilbytte tanker. Får se når jeg bestemmer meg. Beholder jeg den blir den fin til våren skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

Skjer ikke noe med Bora'en denne sesongen. Går litt rundt med bilbytte tanker. Får se når jeg bestemmer meg. Beholder jeg den blir den fin til våren skal du se.

ser framover til det, fine borar vokser ikke akuratt på trær.. enten er de orginale eller så er de overstyla..

og fete 1.8t er det i alle fall ikke så mye av :)

Hva er det du tenker på å bytte til da?

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Satrixen

Kjempe bil du har der!

Hvor kjøpte du grøftelysene og hvor mye kostet evt. de? Er ute etter slike selv.. :D Og hva slags effektpotte har du?

Likte baklysene dine. Må si den golfen er en av de peneste jeg har sett :op

Tusen takk for det!

Grøftelysene er fra HELLA og koster 2700 for settet. Baklysene er fra HELLA og koster 2500. Bakpotta er fra Supersprint og koster 3700.

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider