Gå til innhold

En liten Photosession

Ranger emnet

KingB

Anbefalte innlegg

Originally posted by Satrixen

Kjempe bil du har der!

Hvor kjøpte du grøftelysene og hvor mye kostet evt. de? Er ute etter slike selv.. :D Og hva slags effektpotte har du?

Likte baklysene dine. Må si den golfen er en av de peneste jeg har sett :op

Jeg har effektanlegg tilsalgs jeg.. Asso.. Veldig fin lyd.. 1500,- ..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KingB

Tusen takk for det!

Grøftelysene er fra HELLA og koster 2700 for settet. Baklysene er fra HELLA og koster 2500. Bakpotta er fra Supersprint og koster 3700.

Huff og huff...

Grøftelysene kjøper du på bilextra... koster deg ca 600,- festebrakett lager du deg selv, kjøp med litt gitter til 70-80 kroner og lag deg nye netting-griller hele veien der nede...

Eksos får du komplett fra kat og bak fra Simons til 2200,- ser tilnærmet likt ut, og bråker litt mindre inne i bilen... men har tilnærmet lik lyd på utsiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som orginaltilpassede deler. Har du penger til det - er det ikke noe å lure på. Simons effektanlegg er noe dritt! Går i oppløsning fortere enn orginalpotta di!

PS: Man får det man betaler for ;)

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig der, orginaldeler er bra greier! I dette settet, følger det med bryter og alt av nødvendig kabel da?

Er interessert i effektanlegget ditt! Men hvordan er Asso i forhold til supersprint og simmons? Bor i Østfold (Rakkestad) så hadde vært veldig lettvint å møtt deg på halvveien hvis det blir handel :D

Behøver ikke gjøre noe mod på bilen for å få på det? (evt skjære spor i leppe e.l) Er mest ute etter "looken" :D

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KaldBlod

Så bilen din på Bislett Kebab igår.. Fjern den stygge leppa. Resten er fett. :)

hahahahhahah

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei.. Hvor får man kjøpt baklykter til golf 4? Kunne tenkt noen nye... Vet ikke hva jeg vil ha, men noe annet enn de orginale hadde vært fint...! Og jeg vi IKKE ha lexus... ;P

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider