Gå til innhold

Bilforumet.net's medlemmer er invitert til vintertreff 30.12.02 på Vålerbanen!

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Loppa

Så kjører vi litt penere enn Dere på Våler iaf, jeg var på treffet deres :D

Hehe, det tok litt av ja. Men hvis du tenker tilbake, så var det nok svært få biler med Nissanlogo i fronten som kjørte skikkelig gris.

Var litt uheldig med noe av klientellet! ;)

Får invitere deg til en kjøring med klubben vår en gang, der er målet å kjøre fort og effektivt, og ikke gris. (ikke så veldig hvertfall)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Hehe, det tok litt av ja. Men hvis du tenker tilbake, så var det nok svært få biler med Nissanlogo i fronten som kjørte skikkelig gris.

Var litt uheldig med noe av klientellet! ;)

Får invitere deg til en kjøring med klubben vår en gang, der er målet å kjøre fort og effektivt, og ikke gris. (ikke så veldig hvertfall)

Jepp, du har nok rett i det. Ble imponert av mange av de Nissan-chaffisene :)

Jeg stiller jeg :D (ikke 30.12, men til sommeren)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minitreffet er for å få litt sosial omgang med likesinnede i jula også da. Siden det er såååå lenge til våren er det ok å få kikke litt i motorrom og juge litt. (til og med på Øvdier!)

Datoen er da fin den? hehe, alle har fri, og ingen åker på fylla før dagen etter.

Jeg gjentar at jordebiler ikke er velkomne. Det er et poeng at alle skal smile på tur hjem også. dvs at respekt på andres blekk må utvises på banen. Særlig da bremselengder vil øke dramatisk og terskelen mellom en laaaaaang og fin drift, og snurring med påfølgende brøyting er ganske lav.

Vi bør være minst 20 stk slik at prisen blir anstendig. Hvis vi er færre avlyses hele greia den 28/11.

Men herregud, 5-600 kr bør dere da virkelig klare og avse! Bruker flere hundretusen på bil og tuning, men og spa opp noen hundrelapper for å få brukt den er for dyrt?

Nei, kom dere ut av skinnfellen foran peisen med rødvinsglasset, og bli med og kjør bil! :)

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbothomas

Hvorfor skal du bulke? Ingen vits i det.... Jeg har ingen planer, tror ingen andre har det heller. (håper ikke det!)

Har et kjøleskap til mange tusen i fronten, liiiiiite sugen på og brette det rundt blokka...

hehe..nei har ingen planer om å bulke jeg. :D

Men er liksom ikke det helt store å brekke rundt hele banen...

Og jeg har bare piggdekk så..

Får komme å se på dere jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

Jeg er nok der !! :D

Kan ikke la Ola kjøre fra alle japsene der lol

lol lol lol lol lol

Tror nok ikke jeg kommer til å satse så mye, at jeg kjører ifra noen som helst jeg ;) Redd for bulker! :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider