Gå til innhold

Bilforumet.net's medlemmer er invitert til vintertreff 30.12.02 på Vålerbanen!

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by greenrallye

Haha.... Spør kewlar om hva han synes om kjøreturen på snø i går.. 360'n er helt sjef på glatta.. ;)

Dreiv å leika meg igår med Audien og spant og herja,hadde turtalls-sperra på 5. giret og spant rundinger.........tror du jeg var svimmel eller ???:D :D :D :D :D Gleder meg til det blir ENDA mere snø og is og slaps og annet faenskap...:D :D :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

HVA ER DETTE DA ??????????

Det er 8 !!!!!! KUN 8 !!!! Som er påmeldt så langt !!!! Om 2 dager 1 time og 30 min går fristen ut, er vi ikke ca 20stk da, blir det vel ikke noe av det... :mad: Det er jo 11 000,- som det skal deles på! :(

Må folk som er interresert i å teste bilen sin på glatta få ut fingern !!!!! Jeg vil kjøre på våler !!!!!! Ingen andre hær som vil det ?? :(

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at dere som fortsatt sitter på skolebenken har fri, men mandag 30.12 er faktisk en arbeidsdag for de "fleste" av oss som jobber i offentlig steder som butikk o.l :(

Jeg har såååå lyst til å komme bare for å hygge meg rått på skikkelig bane, men det må kraftig grisekjøring til skal jeg rekke å komme til Våler til treffet starter i.o.m at jeg er ferdig på jobb kl 13.00 :) for som dere kanskje har fått med dere så er det ett "støkke" fra Sunndalsøra til Våler....sorry. Hadde det ikke vært bedre å vente til snøen legger seg skikkelig da?? Gørr å kjøre 50 mil for å kjøre på asfalt..

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker de fire herfra som har meldt seg på for interessen. Men dessverre ble vi bare totalt 9 stykker, og det blir litt for få og dele 11 laks på...

Litt skuffende at ikke flere ville bli med. Men vi kommer sterkere tilbake til våren med JAPSETREFF

Så jeg gjentar, vintertreffet er avlyst!

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Originally posted by marius

Fikk i dag en mail fra Thomas i 200sx klubben og han lurte på hvordan stemningen var med et vintertreff her?

Så hva sier dere?

Vil du vite mer kan du lese denne linken på 200sx forumet.

Påmelding skjer til heimdal@gteiendom.no innen 28/11-02

Prisen varier til hvor mange som kommer, for mere info sjekk linken over til 200sx forumet.

Hvordan melder jeg meg på eller er det bare til å komme på vålerbanen:D :D :D

nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter

Lenke til kommentar
Del på andre sider