Gå til innhold

Dama har kjøpt seg Pickup

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Tape-R

jeg skal snart over på en kingcab eller hilux. og pickup generelt skal bygges STORT! massivt og høyt!!

 

:D

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

TapeR:

Originally posted by Tape-R

jeg skal snart over på en kingcab eller hilux. og pickup generelt skal bygges STORT! massivt og høyt!!

 

Kingcab og Hilux store??? En ellers standard K10 pickup fra 80-åra med 33tommers hjul er jo mer brutal enn de. Blir aldri mer enn lettvektere i forhold til K-/V-trucks fra GM med heving og store hjul. Sier heller ikke at de er størst. Se på http://www.offroad.no på amcar-seksjonene, mye STORT der ja!

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Chevy350

TapeR:

 

 

Kingcab og Hilux store??? En ellers standard K10 pickup fra 80-åra med 33tommers hjul er jo mer brutal enn de. Blir aldri mer enn lettvektere i forhold til K-/V-trucks fra GM med heving og store hjul. Sier heller ikke at de er størst. Se på http://www.offroad.no på amcar-seksjonene, mye STORT der ja!

 

 

jada luringen. men du får jo ikke kjøpt noen av dem ORIGINALT!

 

ergo jeg handler enten hilux eller kingcab for så å heve 8" med monster hjul...... skal jo kunne komme til i skauen...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå! Det er så rått at ei dame kjører den bilen der...Tipper gutta får lange øyer, jeg ;)

Men hvis dere skal selge den noengang, kan dere gjøre meg en tjeneste? Skriv i annonsen at det er en konebil eventuellt konekjørt ;) hehe..........

Gratuler dama di med bil da :)

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes dama til casper sin er mer brutal.. er vel 4" hevekit med 2" bodylift og litt diverse...

 

er ikje en bil man kødder med på veien lissom:)

 

og med hu bak rattet i tilegg :D

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

 

jada luringen. men du får jo ikke kjøpt noen av dem ORIGINALT!

 

ergo jeg handler enten hilux eller kingcab for så å heve 8" med monster hjul...... skal jo kunne komme til i skauen...

 

Men 8" heva og monsterhjul hilux/kingcab er originalt?

Mulig det ikke kom fram tydelig i forrige post, men jeg mente at en "heva med monsterhjul" japs fortsatt er kjedelig i forhold til en ellers standard K10 pickup med andre DEKK. Ergo at japs pickup ikke blir "Stort! Massivt og høyt" selv da.

 

Beklager offtopic Modmach1, har sklidd litt ut dette her...

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dama di har denne, så får jo du kjøpe den svarte pickupen som matcher da...

Mener å huske at denne stod sammen med en svart, like lav, pickup på Gatebil i fjor.

 

Denne her ja:

111_1153.jpg

senka.jpg

 

Kan vel se den sølvgrå bak den svarte på det første bildet...

Skikkelig fete! Tape-R kan si hva han vil, men en sånn bil blir aldri noe offroad-bil!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Laaars, skulle hatt en slik en..men blir vel en eldre en på meg ;)

Den svarte der er tilsalgs for 270 nå. Kompisen til han vi kjøpte den av. Er tøff denne og, men må si jeg liker fleetside kassen mer enn stepside kassa, men det er smak og behag. Den sorte har en penere front og er rett og slett herlig :cool:

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lill

Heisann! Ser dere har diskutert gliset mitt her! :cool:

 

Ja, såklart. Gratulerer med ny bil da !.....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår