Otto von Bismarck Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Jeg mener ikke å være ufølsom, men hun hadde sikkert druknet likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Sitat Originally posted by Otto von Bismarck Jeg mener ikke å være ufølsom, men hun hadde sikkert druknet likevel. kanskje det men snuten kunne jo ha prøvd å redda henne. kan ikke bare sitte på ræva og sier at ho hadde sikkert drukna likevel... Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Folk kan jo ligge 15-20 minutter eller lengere under vann, og fortsatt bli gjenopplivet hvis de får medisinsk hjelp.. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 er jo faktisk ett liv det er snakk om, så det er jo vits å prøve uansett! :mad: :fuckme2: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Hva hvis en snut ramla utfor kaia ved Sauda, sånn litt etter arbeidstid, tror dere de har anledning til å jobbe overtid da? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=698191 "Da politiet fikk melding om Marit Jansons rop om hjelp i småbåthavnen i Sauda, lå dykkerskipet KNM «Tyr» 200 meter fra ulykkesstedet. " Mao, de kunne ha reddet livet hennes, men pga snutejævlenes helt forjævlige natur døde hun. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet November 17, 2002 Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 Blir redd av å tenke på at disse folka er der ute for å beskytte oss. For en beskyttelse sier jeg !!!! Nei, respekten for politifolk minsker litt for hver gang jeg hører slike historier. Og slike historier har det vært mange av den siste tiden. Husker for en stund siden så stod det her på forumet om en som ringte til snuten å fortalte at det var noen karer i garasjen hans. Han fortalte at han trodde dem prøvde å stjele bilen hans. Snuten avviste han tvert! Like etterpå ringte han snuten opp igjen og sa at dem bare kunne gi F... i å komme fordi nå hadde han skutt begge de to jævlene som prøvde å stjele bilen hans. Skal si deg snuten kom fort da! Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Skal holde denne tråden i live, om enn bare for å irritere de snute-elskende småjævlene som dominerer dette forumet. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virvar Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 ikke for å forsvare polisen men det er vel brannvesenets sin job med slike redningsoppgaver politi har ikke utstyr til slikt Siter sier det jeg mener mener det jeg sier si din egen mening eller hold kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 jeg forsvarer ikke purkejævlene men det var fordi det ikke var pengemidler nok dem ikke rykket ut......men etter min mening så burde det ikke være snakk om penger i det heletatt når det står om liv.......det ville jo bli det samme som om jeg fant ei dame på gata eller no bevistløs og startet livredning så hun overlevde, skulle jeg da krevd penger for og ha reddet henne?? det er jo helt absurd......men de sau(da) jævlene er jo JÆVLI dumme også da, det var MANGEN som hørte at hun ropte om hjelp, men det var INGEN som GADD og gå og se hva det var som holdt på og skje......FY FAEN for no IDIOTER asså......... BAH!! Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 SEFO fant ingen straffbare forhold, men kritiserer politiet i Haugesund etter at 20 år gamle Marit Janson frøs i hjel og druknet i havna i Sauda i midten av november. Dette lukter det vondt av! Stikkord: korrupsjon, vennetjeneste, beskytte sine egne, etc etc etc... En god snut er en STEINDAU snut. anger2 anger2 anger2 :fuckme2: fucku fucku fucku Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 her kan vi lese hvordan det gikk med denne saken.. det kom vel egentlig ikke som noe sjokk at SEFO ikke fant noen straffbare forhold i denne saken. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7601275 Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Husker jeg leste hvor mange av sakene til Sefo som ble henlagt pga de ikke fant noe galt... Var mange.... Nesten ingen som ble tiltalt for noe galt av Sefo.... Blir på samme måte som at vi skulle ha bestemt straffen for fartsovertredelser osv...... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Så fullstendig meningsløst....... Hvis ikke en slik sak får følger, hva skal da få det ? doh BTW: samlet jeg dagens nye tråd inn i denne hvor den hører hjemme. ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Sitat Originally posted by Loppa BTW: samlet jeg dagens nye tråd inn i denne hvor den hører hjemme. ;) Flink gutt ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg