Gå til innhold

Snutejævlene slår til igjen!

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk kan jo ligge 15-20 minutter eller lengere under vann, og fortsatt bli gjenopplivet hvis de får medisinsk hjelp..

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis en snut ramla utfor kaia ved Sauda, sånn litt etter arbeidstid, tror dere de har anledning til å jobbe overtid da?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=698191

"Da politiet fikk melding om Marit Jansons rop om hjelp i småbåthavnen i Sauda, lå dykkerskipet KNM «Tyr» 200 meter fra ulykkesstedet. "

Mao, de kunne ha reddet livet hennes, men pga snutejævlenes helt forjævlige natur døde hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir redd av å tenke på at disse folka er der ute for å beskytte oss. For en beskyttelse sier jeg !!!! Nei, respekten for politifolk minsker litt for hver gang jeg hører slike historier. Og slike historier har det vært mange av den siste tiden.

Husker for en stund siden så stod det her på forumet om en som ringte til snuten å fortalte at det var noen karer i garasjen hans. Han fortalte at han trodde dem prøvde å stjele bilen hans. Snuten avviste han tvert! Like etterpå ringte han snuten opp igjen og sa at dem bare kunne gi F... i å komme fordi nå hadde han skutt begge de to jævlene som prøvde å stjele bilen hans. Skal si deg snuten kom fort da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde denne tråden i live, om enn bare for å irritere de snute-elskende småjævlene som dominerer dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forsvarer ikke purkejævlene men det var fordi det ikke var pengemidler nok dem ikke rykket ut......men etter min mening så burde det ikke være snakk om penger i det heletatt når det står om liv.......det ville jo bli det samme som om jeg fant ei dame på gata eller no bevistløs og startet livredning så hun overlevde, skulle jeg da krevd penger for og ha reddet henne?? det er jo helt absurd......men de sau(da) jævlene er jo JÆVLI dumme også da, det var MANGEN som hørte at hun ropte om hjelp, men det var INGEN som GADD og gå og se hva det var som holdt på og skje......FY FAEN for no IDIOTER asså......... BAH!!

Beware of mah LEET sig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

SEFO fant ingen straffbare forhold, men kritiserer politiet i Haugesund etter at 20 år gamle Marit Janson frøs i hjel og druknet i havna i Sauda i midten av november.

Dette lukter det vondt av!

Stikkord: korrupsjon, vennetjeneste, beskytte sine egne, etc etc etc...

En god snut er en STEINDAU snut.

anger2 anger2 anger2 :fuckme2: fucku fucku fucku

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fullstendig meningsløst....... Hvis ikke en slik sak får følger, hva skal da få det ? doh

BTW: samlet jeg dagens nye tråd inn i denne hvor den hører hjemme. ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider