Tombra Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Hey! Bilprosjektet har kommet såppas langt at jeg kan begynne å tenke på litt mer komfort-realterte saker :D Har søkt litt uten å finne noe nyttig... Kunne tenkt meg å få koblet mobiltelefonen over på bilstereoen, slik at evt lyd på annlegget blir dempet (er vel en slik funksjon på de fleste spillere?) og samtalen går over høyttalerne. Med en mikrofon på solskjermen har man jo da et kurrant handsfree-oppsett. Noen som har erfaring med slike oppsett? Vet man kan få kjøpt noe billigløsninger til å plugge i sigarettenneren og slikt, men jeg vil ha et mest mulig diskree oppsett. Noen som har noen tanker/innspill om dette? Telefonen er en SE K700i om det skulle ha noe betydning. På forhånd takk! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318i Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Sitat Originally posted by Tombra Hey! Bilprosjektet har kommet såppas langt at jeg kan begynne å tenke på litt mer komfort-realterte saker :D Har søkt litt uten å finne noe nyttig... Kunne tenkt meg å få koblet mobiltelefonen over på bilstereoen, slik at evt lyd på annlegget blir dempet (er vel en slik funksjon på de fleste spillere?) og samtalen går over høyttalerne. Med en mikrofon på solskjermen har man jo da et kurrant handsfree-oppsett. Noen som har erfaring med slike oppsett? Vet man kan få kjøpt noe billigløsninger til å plugge i sigarettenneren og slikt, men jeg vil ha et mest mulig diskree oppsett. Noen som har noen tanker/innspill om dette? Telefonen er en SE K700i om det skulle ha noe betydning. På forhånd takk! Så vidt jeg vet har K700i bluetooth. Har tittet litt på denne, og den ser spennende ut: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=286150391&n=282595267&pn=715866113 Genialt med tanke på at man slipper å bytte ut hele opplegget om man bytter telefon, så lenge den neste telefonen også har BT... Verd et forsøk, iallefall! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Interesant den der. SE har noe tilleggsutstyr også, men disse er med egen høyttaler. Så ikke så dum ut den der da:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Hands-freen min også har egen høyttaler.. menne kontoll-eheten har bare vanelig jack ut til høyttaleren.. så den ledelingen går rett i en PC.. som videre er kobla til anlegget :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg