Tommeliten Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Er det mulig å få hvit instrumentbakgrunn til fabia, ferdiglaget? Har en kamerat som har lyst på det i sin Skoda Fabia, og jeg skal fikse det for han... det greieste hadde vært om jeg slapp å lage de selv på datamaskinen... Så hvis noen vet om et sted jeg kan kjøpe, så si ifra.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 http://www.deltagfx.com er noe greier såvidt jeg vet.. kan jo sjekke innom iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Har snakket med de folka (e-post) og de skulle ha en tusing..Og da måtte jeg enten sende skivene i posten, eller scanne de inn selv og så sende de..... Tror nok det blir til at jeg scanner inn og printer ut selv.... Bare til å ta seg litt tid, så skal det gå fint... Fabia har vel lys bak instrumentene?? Og da må jeg jo nesten kutte utder tallene er og slikt....ellers må jeg jo legge opp lys utenfor skivene....... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Du trenger ikke gjøre noe med lyset, det vil lyse gjennom og på sidene. du skjønner hvorfor når du åpner speedometeret. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 OK.... For jeg lekte meg på Hiacen til fatten (Harry Ja, men et sted må man prøve litt :D)... Og der er det slik at lyset kokmmer fra baksiden... Og det eneste som lyste etterpå da, det var selve viserne.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg