drturbo Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Har saa lyst til aa bygge en Lowrider ascona. Derfor trenger jeg en 4d ascona diesel. Hadde tenkt aa bruke en 2.4i med automatkasse ( cruisebil....)lakkere bilen soelvgraa, og montere kromfangere uten plastikk/gummi, og luftfjearing of course. Deretter maa man jo ha billet alu/ kromfelger, og interioeret blir i beige skinn. Noen som hr en 4d diesel staaende? Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 høres feit ut da. ;) har du bilde av en ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Hvorfor skal du bygge på en diesel?? Bare for panseret sin skyld? Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Jepp, diesel panseret passer "stuket" jeg vil ha. Skal jo ha bensin motor.......Har bare bilder inni huet mitt enda, men jeg er helt sjuk etter aa begynne. Har sett etter noen paa nettet, men fant ikke noen diesel. Maa jo ike vaere diesel, noen har sikkert et panser liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Har vaert i kontakt med AirRide, de kan lage luft fjaering til ascona b. HEHE! Det lir fett. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Tror det er lettere og få tak i en vanlig fire dørs, hehe... Hvor holder AirRide til? Internett adresse? Dette er ett prosjekt det er håp for :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 http://www.airride.com/ Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 TUUsen takk! :D :cool: Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Maa vel nesten kappe vekk de staal konene som sitter inne i framfjaerene, og legge no gummi paa rammevangene under, hvis bilen skal ligge helt nedpaa. Reservehjuls broennen maa vel ogsaa bort. Hvem paa oestlandet kan lage skinninterioer? har litt lyst paa semsket lyst skinn, eller kanskje hvitt skinn....Noe som er skikkelig Miami Vice. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lund Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by drturbo Har saa lyst til aa bygge en Lowrider ascona. Derfor trenger jeg en 4d ascona diesel. Hadde tenkt aa bruke en 2.4i med automatkasse ( cruisebil....)lakkere bilen soelvgraa, og montere kromfangere uten plastikk/gummi, og luftfjearing of course. Deretter maa man jo ha billet alu/ kromfelger, og interioeret blir i beige skinn. Noen som hr en 4d diesel staaende? Mvh. Tommy Halla! Du er og blir gal du, men jaggu kan det bli kult!!! hehe;p Torbjørn... Siter Don't hunt what you can't get.. 04' VW Polo 1.9tdi Highline 92' Golf 1.8i - tålte ikke lyktestolpe - vrak 96' Audi A4 1.8t - Vrak 94' Opel astra 1.7tdi - Solgt 87' audi 80 1.8s 452000km..(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Behold dieselen i, så blir det slow rider:cool: Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Vær litt orginal sett inn en 2,5 td fra omega b ;) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Hallo Tobben! Tror det kunne bli kult med en ascona som ligger nedi grusen hver gang den parkeres. Har jo en god del stasj liggende jeg kan bruke. Send meg en mail en dag. Hils gamlinga. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Har en småshabby ascona b 4 dørs stående. Ikke diesel da, men bra utgangspunkt trur jeg da! 2500,- Send pm om interresert Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Oest, vest, nord, soer? hvor i landet? Maa ikke vaere langt unna Oslo. Er i USA akkurat naa, sa det blir ikke noe av akkurat idag. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg