Gå til innhold

En utrolig trist dag; Øystein (aka Ozzzt) omkommet i trafikkulykke

Ranger emnet

raboc

Anbefalte innlegg

Ble oppringt på hytta med denne forferdelige nyheten på fredag og har gruet meg hele helgen til å komme hjem å lese denne tråden...Sitter her å gråter meg gjennom alle de fine ordene som blir sagt om deg Øystein, du skal vite at du fortjener hvert eneste av dem!

Har hatt gleden av å bli kjent med deg i løpet av de siste årene på alskens biltreff rundt om i landet og kan ikke fatte at vi ikke lenger skal få dele lukten av svidde dekk og bremser til musikken av Audifemmeren din som sluker asfalten som du virkelig bygget den for. Håper inderlig du får slippe utpå banen der du er nå.

Vi vil alle savne deg her nede, en sann bilentusiast og et varmt menneske som går oss alle en høy gang. Tankene går til dine aller nærmeste i denne vonde stunden - håper de får muligheten til å lese alle minnetrådene om deg på alle forumene du ferdet på og at det kan hjelpe dem å huske deg for det flotte mennesket du var.

Evig respekt !

Thomas

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skriver endlig nå inn at jeg kondolerer.

Jeg har vert inn og skulle skrive lenge men har gått ut igjen.

Jeg har litt problemer med å forholde meg til slike ting, da jeg kan lett ta det inn på meg.

Det er så flott å se at folk virkelig bryr seg selv om det ikke kjente han.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ufattelig tragiske beskjeden om Øystein tikket inn på mobilen lørdag kveld

Enda en god venn er for alltid borte (min andre venn på 6 uker, hvor skal dette ende...)

Må si det er hyggelig å lese alle disse positive innleggene. Sitter med en klump i halsen, og våt øyekrok.

Nå anser ikke jeg meg som en nær venn, men en god venn fra Tønsberg, sammen med Era. Har vært på både Sigdal, Rudskogen, Våler og ACR sammen. Og grilling har det oxo blitt.

Tror nok at alle vi som kjente han, og de som "bare møtt han en gang" sitter igjen med et felles inntrykk av denna gutten: POSITIV!

Øystein var en hyggelig, rolig, imøtekommende, hjelpsom, bilglad og livsglad venn. Ikke noe negativ om noen eller noe (bilmerke).

Mye morro har vi hatt sammen.

Han har rukket å gi mange et godt smil om munnen i sine lufteturer på bane. Meg oxo. Og jeg er glad for at jeg rakk å igjengjelde det. Lufteturen rundt Rudskogen i Chevellen satt tydeligvis igjen som et godt minne hos han. "Totalt annen kjørestil, men morro!" Ble stadig påminnet det, samt et ønske om flere runder.

Men den gang ei..... *SNUFS!*

Mine mange tanker går til foreldrene, familien og de nære vennene hans

ost1.jpg

Hvil i fred, Øystein!

Minnene dine vil alltid bestå hos oss.

Hilsner fra oss andre i Drive4Fun.net

Jørn Rønningen

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lest meg gjennom alles sidene og sitter her med tårere i øya og masse flotte minner.

Her kommer jeg hjem etter 6 uker på Verdens farligste offentlige bom vei Nordschleife også møtes man av dette, ufattelig tragisk og meningsløst.

Husker godt den dagen vi først var og kikka på S2 og den dagen den blei hente vi har siden hat mange flotte stunder sammen.

Vi har diskutert så mangt og mye og kjørt på masse baner.

Jeg kommer altid til og huske Øystein som en blid og positiv venn med masse humor og pågangsmot, du er savnet.

Vil i fred Øysten.

Har i dag prata med Faren hans og familien er veldig takknemelig for alle kondolanser her på forumet. Og at NSK hadde et minutts stillhet under førermøte på Rudskogen søndag til minne

Skal hilse fra Familien til alle.

Jeg og Ratata drar trolig opp Torsdags kveld for og delta i begrevelse Fredag.

Har noen et sted vi kan sove er vi takknemelige.

Vi tar med sovepose og luftmadrass.

Hvil i fred Øystein

Hilsen

Julie og Erik Askjem

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår