Gå til innhold

En utrolig trist dag; Øystein (aka Ozzzt) omkommet i trafikkulykke

Ranger emnet

raboc

Anbefalte innlegg

kondolerer til familie og venner..

alle Vi som kjente han fra bilforumet, og fra diverse banetreff kommer alltid til å huske deg som en blid og trivelig kar.. forjævlig når slikt skjer..

hvil i fred. håper de har banetreff dit du skal nå...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjente ham ikke,men vil kondolere for det...jævlig når sånt skjer. Eneste bra med det var at etter å ha sett bilen på nyhetene for 2 min siden,kan jeg garantere at det gikk fort...han gikk nok umiddelbart. Knapt nok mulig å se at det var en bil.... :(

R.I.P...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente han ikke - men har forstått av postingen her at han var en godt likt kar.

Det er ofte sånn at de beste ikke har tid til å leve, de har nok med å dø. Hva man tror på er ikke så nøye, men jeg har ofte tenkt på at det i mange tilfeller er mer bruk for enkelte personer "andre" plasser, - og da blir de hentet.

Det er jo kanskje bare viss-vass, men når en bilentusiast som elsker biler skal dø, - hva er vel bedre for den personen enn å få lov til å dø på det stedet som han kanskje har hatt noen av sine beste stunder i livet?????

Ord blir til liten nytte når døden rammer, - men gjør som det var nevnt i postene, - hedre Ozzzt og ha stillhet på arrangementer. Ikke la DET bare bli ord.

Kanskje er han et sted som han kan se oss - hvem vet.

Jeg synes vi ikke bare skal tenke på han - de som er igjen har det værre... Kondolanser fra TurboKnut.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig utrolig trist....:(

Alltid hyggelige ord fra deg, aldri noe vondt kunne du si om noen.

Håper du har det fint der du er nå, tror du var for god for denne verden.

Hvil i fred Øystein.

Mine dypeste kondolanser til etterlatte og pårørende...

Vi har mistet en av de virkelig virkelig store i miljøet...

:(

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer.

Dette er trist for hele bilmiljøet i Norge og jeg støtter opp for 1minutt stillhet på gardemoen til fredag. Det er det minste bilmiljøet kan gjøre for å hedre han.

Mine tanker går til familie og venner.

Hvil i fred.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår