Gå til innhold

En utrolig trist dag; Øystein (aka Ozzzt) omkommet i trafikkulykke

Ranger emnet


raboc

Anbefalte innlegg

Kondolerer til familie, venner og kjente. Personlig kjente jeg han ikke, men hørte veldig mye om han.

 

Personlig vet jeg ikke om jeg kommer meg til gardemoen, men 1 minutt stillhet synes jeg vi i det minste kan gi han. Såppas burde vi ofre. Jeg skal ikke snakke for oss alle, men en liten slant til blomster synes jeg var en flott idé.

 

R.I.P :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:( Ufattelig trist :(

 

En god venn har blitt revet bort og tankene går til familie og venner som har mistet en utrolig fin gutt.

 

 

Snakket med ham i dag og han gledet seg til å begynne i kveld med å få bilen i "orginal" stand igjen. I tillegg var han så fornøyd med at han hadde blitt invitert til å delta i High Octane-filminga som skal foregå fra onsdag til mandag. Alt lå til rette for noen toppe dager....... og så en uoppmerksom turist..... :mad:

 

Det finnes ikke rettferd her i livet.........

 

Hvil i fred Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Menneskers ettermæle bedømmes etter hva dem oppnådde i sitt liv, deres egenskaper og handlinger blir evigvarende minner som skaper legender om hva dem engang var."

Ukjent sitat.

 

Øystein var en levende legende i Vacn, jeg kjente ham ikke personlig, men alt det jeg husker av ham var bare positivt..

 

Hvil i fred.

 

Bjørn T. Sørheim

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at alle biltreff o.l. i nærmeste fremtid bør minnes Øystein Vige med et minutts stillhet......kommer alltid til å huske han som den han var.,en alltid smilende og blid kjernekar som ALDRI hevet seg selv eller sin bil over andre. Utrolig trist at han måtte gå bort,la det bli lenge til neste gang vi mister en i gatebil-miljøet i Norge. Mine kondolanser til familie og venner. Hvil ifred i Audi-himmelen Øystein.......

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig at noe slikt kan skje... Tragisk..

Kjente ham ikke personlig, men har sett hva bilen hans er god for, og allikevel kjørte han fint til vanlig. Alltid hyggelig her på forumet. Aldri sett ham skrevet et vondt ord om noen, noengang.

 

Selv mistet jeg en 19år gammel kamerat i bilulykke nå nylig. Også en kjernekar av dimensjoner. Minner litt om det egentlig. Ingen her som hadde en eneste liten ting imot ham heller.

 

Håper virkelig familien og vennene til øystein får de støtten de trenger i tiden fremover. Mine tanker går til dem.

 

Stemmer for 1mins stillhet og innsamling til en blomsterbukett til øystein, vår gode bilvenn.

Bilforumet og bilmiljøet har mistet en ivrig og grei kar. Familie og venner har mistet en skikkelig kjernekar.

 

Håper du har det bra der du er nå, øystein.

R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår