jørn bergflødt Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Hei;) Noen som vet om noen bra bilrelaterte hubber på DC++?? Bortsett fra BIL2KAR?? Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 hvorfor ikke bare si DC? DC++ er bare en klient Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Mener du finner noe stuff på biltokar.d2g.com om jeg ikke tar feil. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Kebab gud hvorfor ikke bare si DC? DC++ er bare en klient Kebab gud, har du ikke no mer fornuftig å komme med på denne tråden enn en + for mye, så hold kjeft:cool: Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Cozzie Mener du finner noe stuff på biltokar.d2g.com om jeg ikke tar feil. Takk for tipset, men jeg har allerede den som mine favoritter, så takker for flere tips. Til DC++ (Hehe Kebab gud, åså sinna) Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Bare for å reklamere litt for noen andre hubber, så finner du en del på kassa.no-ip.info og brille.no-ip.info.. :) Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Jeg finner alt jeg trenger på disse her: ...men det er ikke rene bilhuber da. Kebab gud er kanskje en av de som blir irritert på de som sier man er på mirc når det heter irc. :) - [PdoX™]SpankingPower: Minimum 100 gb share - pdox-1.no-ip.com:888 - DiViNE][ViCiouS LeGioN™: Minimum 50 gb share - legion2.no-ip.com:443 - ~AreA:51][swE.100GB~: Minimum 100 gb share- area51.udgnet.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg