Gå til innhold

hard clutch

Ranger emnet

Klumpen

Anbefalte innlegg

har hatt golfen min (85mod) i snart et halvt år nå uten noen form for problemer. Men det er en ting som irriterer meg. Clutchen er så sinnsykt hard å trykke inn! man må virkelig bruke muskler. alle som prøver bilen klager over clutchen. Er dette normalt på golf, eller er det noe galt med bilen min?

Håper det er noen som kan hjelpe :)

Selger:

Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Klumpen

har hatt golfen min (85mod) i snart et halvt år nå uten noen form for problemer. Men det er en ting som irriterer meg. Clutchen er så sinnsykt hard å trykke inn! man må virkelig bruke muskler. alle som prøver bilen klager over clutchen. Er dette normalt på golf, eller er det noe galt med bilen min?

Håper det er noen som kan hjelpe :)

Koble av vaieren nede ved girkassa og hold den opp.. Ta olje og tøm nedi vaieren sånn at det renner igjennom...

Da skal du se du får det lettere... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :)

siden jeg ikke har peiling på bil så må jeg spørre om et spørsmål til; Det høres sikkert sinnsykt dumt ut for alle andre men, sitter wiren under bilen og inn på girkassa? trenger man noe annent en "normalt" verktøy?

Selger:

Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Klumpen

ok :)

siden jeg ikke har peiling på bil så må jeg spørre om et spørsmål til; Det høres sikkert sinnsykt dumt ut for alle andre men, sitter wiren under bilen og inn på girkassa? trenger man noe annent en "normalt" verktøy?

Du ser en "arm" som vaieren er koblet på når du ser NED i motorrommet... Må ha litt slakk på vaieren når du tar den av der... Sitter ikke vanskelig på... Ser du under så finner du det sikkert ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider