Gå til innhold

Til minne om OZzt her ved forumet på Gardermoen Raceway.

Ranger emnet


Lazzarus

Anbefalte innlegg

Det er mange som snakker om forskjellige måter å gi vår respekt og kondolanse på.

 

Jeg foreslår at det foregår ett minutts stillhet til et gitt tidspunkt.

I etterkant av stillheten så kan de som vil kjøre i rekke bort og ut på racewayen og la blårøyken velte ut på rekke og rad til ære for ham som den raceren han var.

 

En bøtte kan så plasseres ved et aktuelt sted hvor pengene skal gå til blomster til hans grav fra alle her på Bilforumet.

"I live life in the fast lane."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Noen som vet at begravelsen ikke skjer før gardemoen?

 

ville være naturlig at begravelsen er før neste fredag.

Men det jeg tror topicstarter mener er at vi skal gå sammen og spleise på en bukett til graven..

 

tror det ville vært smart om noen av moderatorene/nærmeste venner, opprettet en konto som vi kunne føre over penger til..

 

mvh

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at alle vil gi noe som en siste farvel etc.

men det er ikke alltid det passer seg med for mye oppmerksomhet rundt en sak som dreier seg om sorg.

 

jeg er i dialog med nermeste venner om dette tema, og vi har denne saken på vent.

I en begravelse er det viktig at de aller nermeste får gi sin farvel i fred uten alle andre til stede....som eks blomster fra alle og en hver passer seg ikke alltid inn i en begravelse.

 

ikke missforstå meg....noe jeg heller ikke tror at dere gjør.

Noe som er mere vanlig er å reise til ulykkesstedet å legge blomster. Noe dere som har anledning til dette burde gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

Jeg skjønner at alle vil gi noe som en siste farvel etc.

men det er ikke alltid det passer seg med for mye oppmerksomhet rundt en sak som dreier seg om sorg.

 

jeg er i dialog med nermeste venner om dette tema, og vi har denne saken på vent.

I en begravelse er det viktig at de aller nermeste får gi sin farvel i fred uten alle andre til stede....som eks blomster fra alle og en hver passer seg ikke alltid inn i en begravelse.

 

ikke missforstå meg....noe jeg heller ikke tror at dere gjør.

Noe som er mere vanlig er å reise til ulykkesstedet å legge blomster. Noe dere som har anledning til dette burde gjøre.

 

Jeg kom til trondheim i dag nordfra, men så ikke helt hvor det var. Hvis noen kan si det, har jeg lyst å legge blomster der.. Er det i den lange svingen, hvis noen er kjent der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andeeh

 

Jeg kom til trondheim i dag nordfra, men så ikke helt hvor det var. Hvis noen kan si det, har jeg lyst å legge blomster der.. Er det i den lange svingen, hvis noen er kjent der?

 

Den lange svingen etter krysset inn mot skatval... ser sporene i åkeren og endel spor på asfalten... Er ca 2 km unna der jeg bor...

Var å kikka på bilene som var innvolvert i ulykken igår, dem står bare 500m unna.

 

tragiskt.

Typhoon_

------------------------------------------------

Finner du en skrivefeil, så kan du BEHOLDE DEN FOR DEG SELV!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår