Kid-A Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Clean kalesje er thumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by boramannen Bakfra uten bakrute: Nei fy faen noe så stygt.... Blir kvalm av slikt, nei det var noe av det værste jeg har sett noen gang på en golf tror jeg.... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Kan jo stille den siden av en E-30 Cab, så kan man jo sammenligne litt ? ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Danna Kan jo stille den siden av en E-30 Cab, så kan man jo sammenligne litt ? ;) skjønnheten og udyret.. syns det var sært med lukka cab men det var tøft også. var en veldig foxy bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Clean cab er enda tøffere på Golf3, for da har du ikke så store flater. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by LupoB0Y Clean cab er enda tøffere på Golf3, for da har du ikke så store flater. Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Loffe det er den føste fete golfen jeg har sett. det stilles stadig høyere krav til golf 2 eierne her høhø. For golf 2 eiere??? dette er jo en golf 1 :rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Enig i at det var kult uten rute i kallesjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Super smooth kalesje....:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by boramannen Bilde? Hakke bilde, men det var en III'er cab uten bakrute i Performance VW for noen år siden. Den var feeeet! :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 cab uten vidu va konge... hmm polerte tt felger er vel ikke så veldig feil det heller... vil ha!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by vr6R cab uten vidu va konge... hmm polerte tt felger er vel ikke så veldig feil det heller... vil ha!!!! Det der er ikke TT felger. Dette er TT felger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by LupoB0Y Tommelen opp for kallesje uten vindu. Dritbra. Enig!!! Blir liksom litt kübelwagen-look over den da :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Kid-A Clean kalesje er thumpsup tydelig at dette er poppis for tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Skal ha ny cab på min og det er STOR fare for at den blir uten vindu bak ;) Holder på å "choppe" målet med prosjektet mitt nå.. så jeg skal prøve meg litt frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg