Gou Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 går en gull mkI cab uten vindu bak her i haugesund..... (bilder kommer) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Gou går en gull mkI cab uten vindu bak her i haugesund..... (bilder kommer) Er den jeg refferte til lenger oppe... synes fortsatt det ser helt latterlig ut. Spesielt? Ja... Pent eller tøft.... langt ifra Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Baldrick Er den jeg refferte til lenger oppe... synes fortsatt det ser helt latterlig ut. Spesielt? Ja... Pent eller tøft.... langt ifra Å nei du...dette er bare helt rått!! Men smaken er jo som baken.... Som jeg nevnte tidilgere så tenker jeg på kübelwagen når jeg ser dette. Og DET er den klart heftigste CAB´en som finnes! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Helt enig Laban... bra at folk har forskjellig smak, ellers kunne vi to fort ha fått veldig lignende biler til våren :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Baldrick Er den jeg refferte til lenger oppe... synes fortsatt det ser helt latterlig ut. Spesielt? Ja... Pent eller tøft.... langt ifra jeg nevnte aldri noe om den var pen eller ikke ;) nevnte det bare pga det var snakk om ingen bakrute... :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Baldrick Helt enig Laban... bra at folk har forskjellig smak, ellers kunne vi to fort ha fått veldig lignende biler til våren :) Ikke sant!! Det er jo ikke morsomt. Men du... min blir MYE lavere enn din ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by DrLaban Ikke sant!! Det er jo ikke morsomt. Men du... min blir MYE lavere enn din ;) :D Så sinnsykt mye lavere enn min klarer du ikke å få den dersom du vil ha den noenlunde kjørbar... Rent utseendemessig har jeg veldig lyst å skru den ned endel mer men av rent praktiske årsaker så får jeg bare beholde den som den er nå. Har 4,5 cm klaring på det laveste og for at jeg skal kunne bruke bilen daglig så kan jeg nesten ikke ha den lavere.... Har nok av cm å skru ned på gewindene men da kan jeg like godt ha bilen stående i garasjen hele tiden og det gidder jeg ikke :) Bilen skal jo brukes og ikke kun stå i ro :D Får se hva felger jeg ender opp med til våren så får vi se da hvor høy/lav bilen blir, får noen go'felger i posten ganske snart men spørs om jeg får plass til de under skjermene.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Baldrick får noen go'felger i posten ganske snart men spørs om jeg får plass til de under skjermene.... Hmm.. fortell :) Sant når det gjelder senking, kommer ikke til å kjøre med settet i bunn til vanlig, men kommer til å skru det så langt ned som jeg overhode greier. På treff så er det på bunn som gjelder :D Hadde ikke spesielt god bakeklaring på min gamle Passat, og jeg er forsåvidt vant med å måtte planlegge kjøringen til minste detalj. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Pyser:nono: Jeg har alltid kjørt med gewinden nesten i bunn, 1,5cm klaring på det meste under der... Og kom ikke her og si at det ikke går an å kjøre det, på min grønne kjørte jeg 20000km på en sommer:D Det handler bare om å ha riktig kjørestil:cool: Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Einserfreak Pyser:nono: Jeg har alltid kjørt med gewinden nesten i bunn, 1,5cm klaring på det meste under der... Og kom ikke her og si at det ikke går an å kjøre det, på min grønne kjørte jeg 20000km på en sommer:D Det handler bare om å ha riktig kjørestil:cool: OKAY :D Message received! :D Hva slags Gewinde har du? Hvor mye er den senket foran og bak? Ligger det noen flere bilder av den bilen din noen plass eller? Den er bare LEKKER!! ;) Du har ikke noen einser deler liggende vel? Som Kromlister, org.grill, kromspeil..... Mer finner du her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=47198 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Einserfreak Pyser:nono: Jeg har alltid kjørt med gewinden nesten i bunn, 1,5cm klaring på det meste under der... Og kom ikke her og si at det ikke går an å kjøre det, på min grønne kjørte jeg 20000km på en sommer:D Det handler bare om å ha riktig kjørestil:cool: Og hvor er den grønne nå sa du :D Jeg kunne godt ha tenkt meg å hatt den lavere utseendemessig men synes det er greit å kunne bruke bilen til vanlig også. Selv nå når bilen ikke er særlig lav tar jeg nedi når jeg skal parkere på jobben og siden jeg parkerer der hver dag så har jeg ikke særlig mulighet å ta den lavere... og det å betale 100 kroner dagen for å parkere annet sted er ikke særlig aktuelt ;) Laban: Det var Spax gewinde på den grønne (og svarte) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by DrLaban OKAY :D Message received! :D Hva slags Gewinde har du? Hvor mye er den senket foran og bak? Ligger det noen flere bilder av den bilen din noen plass eller? Den er bare LEKKER!! ;) Du har ikke noen einser deler liggende vel? Som Kromlister, org.grill, kromspeil..... Mer finner du her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=47198 Bilder av bilen finner du vel enklest ved å rote litt i gamle Bilsportblader, og se om du finner nr 8/02 (tror jeg......), der ser du det meste:) Tror også det var en tråd her en gang, søk litt så finner du den vel! Bilen var vel senket rundt 15cm totalt, med hjul, fjærbein og fjærbeinslager... ;) Og ja, siden jeg hadde skliplate under motoren så ga jeg vel så mye f... i bilen at den ble nok utslitt (bokstavelig talt...) etterhvertimstupid Her forresten både speil, lister, grill, gewinde, hjul og masse rare deler jeg, men de skal nok på 75' einsern min til neste sesong;) Men får jeg noe til overs så skal jeg selvsagt si fra til artsfrendene mine:D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Her ser du bilder av noen av de jeg har hatt fingrene borti:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=28214&highlight=einserfreak Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by Einserfreak Pyser:nono: Jeg har alltid kjørt med gewinden nesten i bunn, 1,5cm klaring på det meste under der... Og kom ikke her og si at det ikke går an å kjøre det, på min grønne kjørte jeg 20000km på en sommer:D Det handler bare om å ha riktig kjørestil:cool: That's the spirit yodude Bad'roc går også en lavere fremtid i møte :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by Einserfreak Bilder av bilen finner du vel enklest ved å rote litt i gamle Bilsportblader, og se om du finner nr 8/02 (tror jeg......), der ser du det meste:) Tror også det var en tråd her en gang, søk litt så finner du den vel! Bilen var vel senket rundt 15cm totalt, med hjul, fjærbein og fjærbeinslager... ;) Og ja, siden jeg hadde skliplate under motoren så ga jeg vel så mye f... i bilen at den ble nok utslitt (bokstavelig talt...) etterhvertimstupid Her forresten både speil, lister, grill, gewinde, hjul og masse rare deler jeg, men de skal nok på 75' einsern min til neste sesong;) Men får jeg noe til overs så skal jeg selvsagt si fra til artsfrendene mine:D mener å ha sett einseren skyhøy utenfor sarpsborg engang.. da datt haka nesten i asfalten og min verden falt frahverandre!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg