DrLaban Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Einserfreak Og dess mer du senker, dess mer peker drivakslene dine oppover, og du må modde rammevanger for at de i det hele tatt skal gå rundt...! Dette betyr at jeg må modde litt på min CAB da?! Har du ett bilde av hvor mye du må modde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by DrLaban Dette betyr at jeg må modde litt på min CAB da?! Har du ett bilde av hvor mye du må modde? Skal du senke mye så må du nok jobbe litt med vangene ja... Har ikke bilder, men du ser hva du må gjøre når du setter bilen på bakken med gewinden i bunn:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Einserfreak For at det skal se bra ut med 13" MÅ du kjøre med gewinde, og denne MÅ stå mer eller mindre i bunn... Og dess mer du senker, dess mer peker drivakslene dine oppover, og du må modde rammevanger for at de i det hele tatt skal gå rundt...! En annen negativ ting med 13" og gewinden i bunn er at du sliter litt på bilen;) Kjører du så lavt som det bør gjøres så har du ikke 2 cm klaring engang:dude: Hmmm. Er det vanselig / slit å modde? Hva må gjøres? LAV med 13" er tøft det, men jeg ble plutselig i tvil. :( Siden det blir førstebil og sånn så kan det vel være kjekt med en bil man kan kjøre normalt med? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Banke litt ;) Eller kappe og sveise litt hvis banking ikke er nok... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Laaars Hmmm. Er det vanselig / slit å modde? Hva må gjøres? LAV med 13" er tøft det, men jeg ble plutselig i tvil. :( Siden det blir førstebil og sånn så kan det vel være kjekt med en bil man kan kjøre normalt med? Ser ut som om 80mm er nok for deg da =o) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 80mm?? Pøh.... Skal man først gjøre noe så må man jo ta det helt ut. ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Laaars 80mm?? Pøh.... Skal man først gjøre noe så må man jo ta det helt ut. ;) Mener jeg så noen som skrev "Siden det blir førstebil og sånn så kan det vel være kjekt med en bil man kan kjøre normalt med?" ??? ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Ja, nettopp. Kanskje jeg må spare GOlf-prosjektet og ha en annen bil først. Golf II f.eks... den trenger ikke være så lav. ;) Så kan jeg bruke tid og penger på Golf I prosjekt etterhvert... vi får se. På tide at jeg kommer i gang med noe snart iallfall. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Ja, kanskje greit å komme igang med noe snart ja.....? :D Du har jo rukket å planlegge det en stundhmmmmmmmmm Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Nja, men det har jo vært igjennom flere stadier. Først var det RS-fangere, så var det 90 fangere, og nå er det "vanlige" sorte fangere. Men så har jo tankene falt på Golf II også en gang i blant. Men nå ble jeg usikker igjen. Bilen er jo i boks, men kanskje den må vente litt, vi får se. Men det kommer jo an på om det er mye jobb som må gjøres om den senkes så mye, er det det? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hehe, du er jo på riktig vei da, i og med at du har gått bort fra RS o.l;) Som sagt, skal du senke mye, MÅ du skjære, senker du litt mindre så klarer du deg med å slipe litt på falsen som går ned fra vangen, evt bruke Kid-A metoden og banke:D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Amatørbankinga mi medfører at jeg nå vurderer å bytte en hjulbue bak :mad: men proffbankinga av lowrider_a8 ble perfekt thumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hehe, ang skjermbuen bak regner jeg med at du ikke hadde rustbehandlet den altfor godt, og så ofte som du vasker Rocca'n så sier det seg vel selv at rust får god grobunn:D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Ikke rust, men bulker ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg