Gå til innhold

Re: S: ny, ubrukt T25 - .67 A/R på eksos og .48 på kompressor

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

som topic sier, splitter ny T25.. ikke forsøkt montert engang.

selger fordi den blir for stor til prosjektet mitt.

 

.67 A/R på eksoshuset (.49 er 'normal' T25), .48 på kompressor på kompressor. God for 270hk. Kommer fra en isuzu. Stålflens og div pakninger følger med.

 

Mener du kan stille trykket på koblinga som går inn på wastegaten (avbildet).

 

Gi bud!

 

 

turbo.jpg

turbo3.jpg

turbo4.jpg

turbo2.jpg

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

som topic sier, splitter ny T25.. ikke forsøkt montert engang.

selger fordi den blir for stor til prosjektet mitt.

 

For stor?? Til hva? Er jo passe på en '750 den....

 

Antatt pris?

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

for stor på min 1.8 liter 8 ventiler ;)

 

må for langt opp på registeret for å få trykk for min del..

 

prisantydning? tja.. 4000,-?

 

Ok...da skal jeg høre med kompisen min som skulle ha til sykkelen... hadde det ikke bare vært å bytta til et mindre eksoshus,da,for din del? :)

 

Eller bare gjort grunnmotoren djevelsk effektiv....men da hadde du trengt en stor T03 eller noe. ;)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

for stor på min 1.8 liter 8 ventiler ;)

 

må for langt opp på registeret for å få trykk for min del..

 

prisantydning? tja.. 4000,-?

 

Håper den ikke er solgt, jeg trenger en akkurat sånn turbo til akkurat den prisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fremdeles ikke solgt...

 

jeg har ikke så mye peiling på turbo/penger til å begynne å mekke eksosdel fra her og kompressorhus fra der :rolleyes:

 

har også en annen, brukt T25 liggende som jeg skal bruke i første omgang.

 

PS, for dere som kanskje trodde det, eksoshuset er vel en T3 lignende sak.. den er altså ikke T25 bolt-on.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

fremdeles ikke solgt...

 

jeg har ikke så mye peiling på turbo/penger til å begynne å mekke eksosdel fra her og kompressorhus fra der

 

Å bare bytte huset er ingen heksekunst...det er bare å skru løs,kjøpe et nytt hus til 1000-lappen,og skru det på...blir noe annet å bytte turbin... :) Jeg får svar i morra,så da er du kanskje kvitt den :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turboed1

 

Å bare bytte huset er ingen heksekunst...det er bare å skru løs,kjøpe et nytt hus til 1000-lappen,og skru det på...blir noe annet å bytte turbin... :) Jeg får svar i morra,så da er du kanskje kvitt den :)

 

Hysj på deg!!!

 

JEG TRENGER!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår