Gå til innhold

Noen i Follo som har blitt oppringt av politiet?

Ranger emnet

Jens

Anbefalte innlegg

Hadde fri igår, og ble vekket av Follo politikammer. De hadde fått en klage på grisekjøring, og det var den andre klagen de hadde fått inn på kort tid. Jeg ble jo nyskjerrig, og spurte hva den ene klagen gikk ut på ( den andre var jeg klar over ). Jeg hadde visst "kjørt vinglete i Nordbytunnellen". Javel, jeg sa at jeg sjelden fyllekjører, og ikke kunne huske at jeg hadde vinglet rundt på motorveien. Jeg spurte om dato og tidspunkt, men da ble han usikker og mumlet "øh, ja, hmm, vent litt"...Også gikk det noen sekunder før han penslet over på noe annet. Rart det der. Den ene anmeldelsen hadde han nøyaktig sted og tidspunkt, mens den andre anmeldelsen var det så som så med :rolleyes:

Noen andre follo-folk som har fått lærhomsene på tråden?

( Og hvor i svarte har de fått mobilnr mitt fra?? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZpiFF

Hva gikk den andre anmeldelsen ut på a? *Nysgjerrig* Hva ble utfallet av samtalen?

Det andre tilfellet var at noen hadde klagd på råkjøring.

Jeg kom i godt jag gjennom en sving, og da skrek det innmari mye i dekkene...Og de som bodde i et hus rett ved svingen var utendørs og så meg i action, og tok da regnr og ringte politiet...

Politimannen forøvrig kom med uskyldige trusler, og sa at hvis han fikk en klage til så ble det bråk. I tillegg ville han vite navnet på en som også var observert i stor fart i en rød bil etter meg. Jeg visste selvfølgelig ikke hvem dette var eller hva slags bil han kjørte ;) Da ble han veldig irritert, og kom med enda mer trusler om han fikk vite at jeg kjente vedkommende i rød bil...

Men inntil videre ble det med advarselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut ;)

Offtopic:

Hva slags bil kjører du? Mye i Oppegård?

Er så mye folk fra Follo her men har ikke snøring på hvem som er hvem og jeg veit sikkert hvem ganske mange av dere er :P

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZpiFF

Høres bra ut ;)

Offtopic:

Hva slags bil kjører du? Mye i Oppegård?

Er så mye folk fra Follo her men har ikke snøring på hvem som er hvem og jeg veit sikkert hvem ganske mange av dere er :P

Jeg bor på Nesodden, så er sjelden i Oppegård. Dog endel i Ski/Sjøskogen/Drøbak. Så deg i Oppegård for en stund siden.

Jeg kjører en hvit Corolla GT. Hvis du er i Ski ikveld/natt skal jeg blinke/tute/stoppe og si hei. Men du er ingen aktiv Ski-råner har jeg sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putrer for det meste rundt på Oppegård så hvis dere tar turen så er vi vel på Greverud skole å legger striper eller står på valentinos ;)

Åssen veit du det var meg? Fartsstripene? :) Da skal jeg holde øye med hvite corollaer. Har du bilde? (Av bilen ;))

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah oki :)

Den er død nå så nå har jeg en ny med fartsstriper :) Laksetrapp kommer neste uke :)

Kan ikke huske å ha sett corollan men skal se ettern i Ski fremover :)

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider