Gå til innhold

Noen i Follo som har blitt oppringt av politiet?

Ranger emnet

Jens

Anbefalte innlegg

Berre ikkje gjer slik som en her i kommuna vistnok skal ha gjort:

"Hallo, det er fra politiet: Du er blitt anmeldt for å ha hatt minst 160 i godøy-tunnellen, stemmer det?"

"Nehei!! Hadde no minst over 200!!!"

Uten lappen i to år etter kva eg har hørt.. :p

Husker ikkje namne på personen da men...

Kan ver rykte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nekt på alt og det blir ord mot ord...

bare til å fortelle at du ikke er interesert i å høre på politiets spekulasjoner om "råkjøring.."

be de komme med bevis eller at de kan ta sine "syke" påstander å stappe en viss plass......

de liker å tro at de har respekt hos folket...

men det gjelder og være tøff i kjeften på en sakelig måte...........

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Hadde fri igår, og ble vekket av Follo politikammer. De hadde fått en klage på grisekjøring, og det var den andre klagen de hadde fått inn på kort tid. Jeg ble jo nyskjerrig, og spurte hva den ene klagen gikk ut på ( den andre var jeg klar over ). Jeg hadde visst "kjørt vinglete i Nordbytunnellen". Javel, jeg sa at jeg sjelden fyllekjører, og ikke kunne huske at jeg hadde vinglet rundt på motorveien. Jeg spurte om dato og tidspunkt, men da ble han usikker og mumlet "øh, ja, hmm, vent litt"...Også gikk det noen sekunder før han penslet over på noe annet. Rart det der. Den ene anmeldelsen hadde han nøyaktig sted og tidspunkt, mens den andre anmeldelsen var det så som så med :rolleyes:

Noen andre follo-folk som har fått lærhomsene på tråden?

( Og hvor i svarte har de fått mobilnr mitt fra?? )

Er det snakk om at noen har sett deg og ringt snuten med bilnummeret ditt? Sånt kan da umulig holde til å begynne å bråke?

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld politiet for bilrasisme...

Si at dere føler dere mobbet (Noe bonnevik lovet skulle opphøre) og trakasert av politiet fordi dere eier biler som har fått et uheldig "rånestempel." Det er viktig å få frem hvor dyre biler er i dette landet, og med deres dårlige råd (måtte begynne i hardt arbeid i 5års alderen for å forsørge familien på ørten) så må dere ty til biler med dette skadelige "rånestempelet" og ikke minst fabrikasjonsfeil som: Dekk som piper i svinger, (uten grunn seff!) Motor og girkasse som spontant settes i gir og fullt gasspådrag samtidig som bremsepedalen låses slik at bilen blir stående å burne mens du er fanget i den rykende doningen, Musikkanlegg som ved magnetiske fluksendringer i atmosfæren blir forsterket til flere tusen watt og begynner å spille "onz onz musikk" veldig høyt. Det finnes faktisk ikke grenser for hva som er feil med disse bilene... Og dette må brukes MOT politiet og overmakten

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yoneck

Er det snakk om at noen har sett deg og ringt snuten med bilnummeret ditt? Sånt kan da umulig holde til å begynne å bråke?

Gudene vet hvem som klagde på kjøringen min. Jeg kjører aldri vinglete og aggressivt på dagtid, og ikke vingler jeg på kveldstid heller. Dessuten, hvis man virkelig er ute for å grise går det såpass at andre ikke rekker notere regnr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider