Gå til innhold

Pengeinnsamling til minne for Øystein.

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvorfor jeg engasjerer meg i dette, - jeg har ikke noe med det - men jeg har mistet flere kamerater i ulykker, så mulig derfor.

Jeg kjente eller møtte Ozzt aldri, men ettersom jeg forstår så var det mange som likte han. Tråden om han er som sagt svært lang, og om la oss si 20 stykker betaler inn 100,- så er det 2.000,-

Men om 100 stykker gjør det så blir det 10.000,- og det er så mye penger at de må brukes til noe annet enn "bare" blomster. Det er sikkert noen som betaler mer enn 100,- kroner også. Selv om jeg ikke hadde møtt han, så kommer jeg til å bidra med noen kroner. Hadde vi vært negere i amerika, så hadde vi nok kalt han for "Brother" - i Norge sier vi bare sånt inni oss om folk som er som oss - har brennende bilinteresse.

Det blir "feil" at presten skal lese opp 100 navn fra en krans i en begravelse, like etter at familiens kranser er blitt lest opp.

Da er det bedre at det er en "mindre" hilsen fra venner i bilmiljøet, pluss at de resterende pengene går til familien.

Jeg håper at vi gir så det monner - det vil få de som er igjen til å se hvor mange venner han hadde.

- Men de som styrer dette får ta det som det kommer.... Lykke til.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Stephan

Jeg har sett at det er flere som har kommet med ideen om å samle inn noe penger til en krans/blomsterbukett eller lignende i begravelsen og/eller til selve graven. Dette synes jeg var en veldig god ide.. så jeg har ordnet ett kontonummer som er gjennom es-tuning i trondheim som folk kan sette enn en liten slant på... For de som vil. Konto nummeret vil komme her i løpet av i morgen dagen. Å for de som tviler så kan de nå ringe es-tuning i trondheim å spørre... Telefon: +47 7394 3040 Man tuller ikke med slikt.

Mvh: Stephan R. Sunde

Er dette ment som en siste hilsen fra Bilforumets medlemmer?

VW-Audi klubben har opprettet en konto, men jeg vet ikke om den er hovedsaklig ment for VW-Audi klubben og om Bilforumet skal ha en egen krans.

Her er værtfall linken til VW-Audi klubb tråden:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=9143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Er dette ment som en siste hilsen fra Bilforumets medlemmer?

VW-Audi klubben har opprettet en konto, men jeg vet ikke om den er hovedsaklig ment for VW-Audi klubben og om Bilforumet skal ha en egen krans.

Her er værtfall linken til VW-Audi klubb tråden:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=9143

Dette er fra alle bilvennene til Øystein, uavhengig av klubb. Det er derfor den samme innsamling som er lagt ut på VACN også.

Øystein var aktiv på flere forum, men tror bilforumet.net og VACN var de han var mest innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes som det stpo i den andre tråden at audi ringene i blomster ville være passende....

det blir jo som regel "samlet inn penger" i kirken etter begravelsen som går til et formål den avdøde eller de etterlatte velger, og resten av pengene kan vel puttes i den potten....

syntes heller ikke at det skal listes opp alle navnene... heller "hilsen venner og bekjente i bilmiljørt... / på bilforumet el.

aktiv påsitter i lany's a3 1,8T

*ler*

nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Super-Ida

syntes som det stpo i den andre tråden at audi ringene i blomster ville være passende....

det blir jo som regel "samlet inn penger" i kirken etter begravelsen som går til et formål den avdøde eller de etterlatte velger, og resten av pengene kan vel puttes i den potten....

syntes heller ikke at det skal listes opp alle navnene... heller "hilsen venner og bekjente i bilmiljørt... / på bilforumet el.

Enig med det du sier der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at audi ringene vill vært fint.. siden han levde for biler.. Men foreldrene burde få vite om det, tilfelle de har noen spes. ønsker el.noe..

Om man gir pengene til foreldrene så de får velge hva de skal gå til vil vel være det rette de kjente tross alt øystein best..og vet kanskje hva han ville gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200sx-klubben overfører en sum på vegne av sine medlemmer.

Foreslår en mindre bukett med en kort takketekst fra miljøet, og at pengene ellers går til det familien måtte ønske.

Foreslår også at det blir opprettet en enkel webside / takke-tavle, med navnet på dem som har bidratt til gaven.

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen oppdatere meg i hva som har skjedd?

Har vært på ferie i noen uker,har derfor ikke kunne holde meg oppdatert på forumet.

Hva har skjedd å hvem skjedde det med?

Beklager å ødelegge tråden.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider