Jeez Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Det må gå ann å få tak i laksetrapp til Jetta vel? Hvis noen veit, kor, si ifra!!! /Jeez/ Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Nei, jeg har knust alle sammen! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Nei, veittu ke :) Trur det blir mer tøft enn harry hvis sjølve saken ser grei ut og resten av bilen innbyr til det og.. Mener eg har sett det tidligare en gang og men...! Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Jeez Det må gå ann å få tak i laksetrapp til Jetta vel? Hvis noen veit, kor, si ifra!!! /Jeez/ har da rabbla for deg? hiv no heller på ein barnestol vinge istaden for. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Er det kun eg som finner laksetrapp tøft? Har jævlig lyst på nemlig :) Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg